ירוק עוזר | עם אחד, לב אחד!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ירוק עוזר | עם אחד, לב אחד!
ראשון , 08/10/2023

ירוק עוזר | עם אחד, לב אחד!

צפו: היום הראשון לאיסוף המוצרים למען תושבי הדרום וחיילי צה"ל הביא עימו עשרות תורמים ומאות ארגזים שנאספו ונארזו במקביל לחיבורים שנעשו בין אוהדים שרוצים לארח לבין תושבים שבאים להתארח. מחר צפוי יום איסוף נוסף

עם אחד, לב אחד!

וכמה שהלב הזה הוא גדול. המועדון פתח היום במבצע איסוף תרומות של מוצרים לתושבי הדרום ולחיילי צה"ל וההיענות היתה אדירה.

החל משעות הבוקר הגיעו עשרות אוהדים, והביאו תרומות של: בגדים למבוגרים, ילדים ותינוקות, מוצרי מזון יבשים ורטובים, אוכל לתינוקות, טיטולים, מגבונים, חטיפים, נעליים, מגבות, מצעים ועוד.

עובדי המועדון ואוהדים שביקשו להישאר לעזור, ארזו את הכל בקרטונים, כשלמעלה מ-200 ארגזים נאספו.

כל מה שנאסף הועבר ל"איחוד הצלה" באמצעות אוהדים שביקשו לסייע בשינוע וכן בעזרת משאית של חברת "מאיר". מתנדבי איחוד הצלה העבירו את הכל דרומה הן לתושבים והן לחיילים.

במקביל, משרדי הקופות הפכו לחמ"ל במטרה לקשר בין עשרות אוהדים שביקשו לארח את תושבי הדרום לבין תושבים שמבקשים לעצמם מעט שקט ולהתארח בצפון.

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אלו ימים קשים למדינת ישראל, ימים של אבל לאומי על מאות נרצחים ואלפי פצועים. למועדון מכבי חיפה יש קהילה חזקה של אוהדים בכל המדינה וכולנו התגייסנו כדי להקל ולו במעט על תושבי עוטף עזה ועל החיילים שבחזית הדרומית. ההתגייסות של האוהדים מרגשת וחשובה ומוכיחה את החוסן שלנו בקהילה.

בשם נשיא המועדון, מר יעקב שחר, אני שולח תנחומים כנים למשפחות ששכלו את יקיריהן, איחולי רפואה שלמה לפצועים וכולנו תקווה שהחטופים יחזרו לבתיהם במהרה".

מחר, החל מהשעה 11:00, יתקיים היום השני לאיסוף המוצרים, כולם מוזמנים.