"נטע הגיע וגילה שאלעד נחטף"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"נטע הגיע וגילה שאלעד נחטף"
חמישי , 26/10/2023

"נטע הגיע וגילה שאלעד נחטף"

גיבורים בירוק | הם ארבעה חברים, אוהדי מכבי, מקיבוץ ניר עוז. אחד מהארבעה, אלעד קציר, שבוי ברצועת עזה. חבר אחר, הרבש"צ של היישוב, שחר באטלר, מספר על היום הנורא ועל החבר שנחטף

 

החברים הירוקים מחכים לאלעד ולחטופים!

עוד רבות יסופר על הגבורה של כיתת הכוננות של קיבוץ ניר עוז ועל תושייתם של אזרחים רבים בשמירה על ביתם.

הרבש"צ הירוק של הקיבוץ, שחר בטלר, אחיו רם בטלר, נטע יהוד ואלעד קציר, שנחטף, הם ארבעה חברים מקיבוץ ניר עוז, שאוהדים את מכבי חיפה. אלעד, מוחזק כרגע בידי חמאס. "אלעד האוהד הכי שרוף מבנינו", מספר לנו שחר, "צריך להבין שכל הגעה למשחק של מכבי חיפה זו חתיכת נסיעה, אבל אלעד לא וויתר וליווה את הקבוצה לסמי וגם במשחקים בחו"ל".

 

נלחם על הבית

רבע מחברי קיבוץ ניר עוז נרצחו או נחטפו במתקפה הנפשעת של חמאס. בטלר שוחח עימנו על אשר קרה ב-7 באוקטובר: "התעוררנו למטח של טילים, זה היה חריג בעוצמתו, תוך כדי ריצה לממ"ד החלו להישמע יריות ברחבי הקיבוץ. הצלחתי להציץ מהחלון ואז ראיתי עשרות מחבלים מגיעים לכיוון הבתים שלנו, לקחתי את הנשק שלי והתחלתי להילחם על הבית".

במשך שעה שחר נלחם בגבורה מול עשרות מחבלים שניסו לפרוץ לביתו, עד אשר נפצע מירי מחבלים ובאותו הרגע נכנס גם הוא לממ"ד עם אישתו וילדיו. בו בזמן ששחר ממשיך לדמם, הוא מחזיק את ידית הממ"ד כדי למנוע כניסה של מחבלים.

 

המלחמה רק החלה

במהלך הבוקר של ה-7 באוקטובר התקשורת בין הארבעה היתה רציפה, אבל "בשעה 9:30, הקשר עם אלעד קציר נותק", מספר שחר "בשעות הערב, נטע הגיע עם כוחות צבא לביתו של אלעד והבינו שאלעד נחטף. כל זה כשנטע עצמו מתמודד עם המידע על כך שאחיו ואחותו גם חטופים".

מבחינתו של שחר המלחמה רק החלה והתפילות של כולם הן לחזרתו של אלעד וכל החטופים בריאים ושלמים.

 

מחכים לאלעד. רם, שחר, הכסא הריק של אלעד ונטע