דקת דומיה עם רומי הקטנה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
דקת דומיה עם רומי הקטנה
שישי , 03/11/2023

דקת דומיה עם רומי הקטנה

הילדה הגיבורה בת ה-6, שהצילה את אחותה הקטנה לאחר שהוריה נרצחו מול עיניה, היתה היום אורחת הכבוד של המועדון במשחק האימון מול בני ריינה (0:1). "אני הכי רוצה לראות את חזיזה" אמרה ומיד ראתה

חיבוק מרגש לרומי הגיבורה!

רומי סוויסה היתה היום אורחת הכבוד של המועדון במשחק האימון מול בני ריינה (0:1 למכבי, דין דוד).

סיפור גבורתה של רומי בת ה-6, שהצילה את אחותה בת ה-3 ממוות כשהגנה עליה בגופה, בלתי ייאמן.

עם תחילתו של מטחי הרקטות בבוקר ה-7 באוקטובר, אודיה ודולב סוויסה, תושבי שדרות, לקחו את שתי הבנות, רומי וליה, ונכנסו לאוטו. אלא שבכיכר חיכו להם מחבלי חמאס וירו לעבר הרכב. דולב לקח את הבנות והחל במנוסה. המחבלים רוצחים את האבא, ורומי חוזרת לאוטו כדי לשמור על ליה. איתה חזרה אמא אודיה. היא נסעה לעבר תחנת המשטרה, שבאותן שעות נכבשה על ידי מחבלים אחרים. אודיה ואדם נוסף שהצטרף כדי להגן עליה, נורו מטווח אפס. רומי החביאה את ליה מתחתיה והתכסתה בסדין לבן. היא ניצלה חלון הזדמנויות כדי להציץ ולראות שיש משטרה באזור ו"צעקה הצילו, תעזור לי". שוטרים שהגיעו למקום הרימו את הסדין וגילו שם את רומי מגוננת על ליה. רומי שאלה אותם "אתם המשטרה של ישראל?". ואז הם חילצו אותה משם.

רומי, בת למשפחה של אוהדי מכבי חיפה, אוהדת את הקבוצה ובמיוחד את דולב חזיזה. היום היא הגיעה למשחק האימון של הקבוצה מול בני ריינה ואמרה מיד "אני רוצה לראות את דולב חזיזה". דולב, מיד יצא אליה ושיחק איתה.

לפני המשחק עמדו שחקני שתי הקבוצות לדקת דומייה, כשרומי במרכזה.

יהי זכרם של אודיה ודולב סוויסה ברוך.