השתלמות מאמנים בקצף
EN threads facebook youtube instagram tiktok
השתלמות מאמנים בקצף
שני , 25/03/2024

השתלמות מאמנים בקצף

ביום ראשון שעבר (17.3) התקיים יום השתלמות למאמני האקדמיה בקצף, אליהם הצטרפו מאמני אקדמיית חוף כרמל. להשתלמות הוזמנו בנוסף מאמני כדורגל מאקדמיית ראש העין בניהולו של אורן ידיד, מנהל המחלקה. במהלך ההרצאות קיבלו המאמנים כלים לפיתוח השחקן והמשחק. בין המאמנים שהשתתפו בהשתלמות המחלקתית, נתנו הרצאות במגוון נושאים הקשורים לשיפור המשחק והדרך להשגת התוצאות צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

ביום ראשון שעבר (ב-17.3), התקיים יום השתלמות למאמני האקדמיה בקצף, אליהם הצטרפו מאמני אקדמיית חוף כרמל. להשתלמות ובנוסף  הוזמנו גם מאמני כדורגל מאקדמיית ראש העין בניהולו של אורן ידיד, מנהל המחלקה. 
זה היה יום גדוש בהרצאות, בהם קיבלו המאמנים כלים נוספים לפיתוח השחקן והמשחק. בין המאמנים שהשתתפו בהשתלמות המחלקתית, נתנו הרצאות במגוון נושאים הקשורים לשיפור המשחק והדרך להשגת התוצאות. 
 
גל יוסף וקנין, ראש מערך הכושר בקצף ומאמן כושר בקבוצה הבוגרת, הרצה על תכנון אמונים בפן הגופני ועל חלוקת העומסים בין האימונים לריבוי המשחקים בתקופה הנוכחית.
אליעד גרף, ראש מערך השוערים במחלקה נתן הרצאה על התמודדות ההגנתית של השחקנים ושוערים אל מול תבניות התקפה של היריבה כגון: כדורים ארוכים, מצבים נייחים וקריאת מצבים מנקודת מבט של שוער לכדורי גובה ומתפרצות של היריב.
תמיר בר, ראש המערך המנטלי של המחלקה הרצה על ההיבט הפסיכולוגי וההכנות המנטליות של השחקן לקראת המשחק. 
רכז החטיבה העליונה, עידן יונה הרצה על בניית המשחק מאחור (בילד אפ) של קו ההגנה עם הצטרפות הקשרים האחוריים לבניית ההתקפה.
 
בסיום ההרצאות יצאו המאמנים אל כר הדשא בו צפו באימון לדוגמא בקבוצת ילדים א' בו ראו מגוון דוגמאות של הכנה למשחק, כושר גופני וניהול השחקנים על המגרש. בסיום הערב כל הצוותים המקצועיים שנכחו ערכו ארוחת ערב משותפת ולאחר מכן צפו בסמי עופר במשחק של הקבוצה הבוגרת מול הפועל ת"א.
 
מנהל מחלקת הנוער, עופר פביאן, אמר לאתר הרשמי: "זה היה יום חשוב מאוד למאמני האקדמיה. בהשתלמות נכחו כ-70 אנשי מקצוע שבאו על מנת ללמוד ולהשתפר, אך גם  עבור לשפר את השחקן שצומח באקדמיה. זה היה ערב מוצלח בפן המקצועי אך עוד עוד יותר מוצלח בפן החברתי בו מאמני האקדמיה נפגשו כולם יחד והשיתוף הפעולה בנינו לבין אקדמיית חוף כרמל חשוב לא פחות גם בשיתוף המידע המקצועי כי כולנו כאן עבור מטרה אחת, לייצר שחקנים מקצוענים לקבוצה הבוגרת ולטפח את השחקן הישראלי. 
 
אורן ידיד, מנהלה המקצועי של אקדמיית ראש העין: "רוצה להודות בשמי ובשם כל המאמנים שלנו על ההזדמנות להחכים, להתפתח וללמוד כלים חדשים במועדון כדורגל כמו מכבי חיפה. ההרצאות היו מרתקות ושמחנו ללמוד כלים חדשים. שמחתי להבין שהשפה שלנו משותפת בכל נושא החיוביות, המנטליות והדיבור החיובי עם שחקני המחלקה. נשמח לשתף פעולה בעתיד ולהמשיך ללמוד מכם כדי שנקדם את המועדון שלנו בעיר."