אגדות מכבי חיפה למען משפחות חללי "חרבות ברזל"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
אגדות מכבי חיפה למען משפחות חללי "חרבות ברזל"
שלישי , 07/05/2024

אגדות מכבי חיפה למען משפחות חללי "חרבות ברזל"

הערב (רביעי), התכנסו במגרש קצף בחיפה, ותיקי מכבי חיפה בשיתוף עם ארגון "יד לבנים", למשחק הצדעה והוקרה למשפחות חללי מלחמת "חרבות ברזל". המשפחות, להם זאת השנה הראשונה כחלק ממשפחת השכול, לקחו חלק במשחק מול השחקנים עליהם הם גדלו והעריצו. בין הפרצופים המוכרים שרצו על הדשא, נכחו: מנהל האקדמיה, אלון חרזי, ראובן עטר,יוסי בניון, ג'ובאני רוסו, זאהי ארמלי, אבישי ז'אנו ועוד רבים וטובים צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

אגדות מכבי חיפה מוקירים את משפחות חללי מלחמת "חרבות ברזל".

 

הערב (רביעי), התכנסו במגרש קצף בחיפה, ותיקי מכבי חיפה בשיתוף עם ארגון "יד לבנים", למשחק הצדעה והוקרה למשפחות חללי מלחמת "חרבות ברזל". המשפחות, להם זאת השנה הראשונה כחלק ממשפחת השכול, נטלו חלק במשחק מול השחקנים עליהם הם גדלו והעריצו. בין הפרצופים המוכרים שרצו על הדשא, היו :

 

שוערים: מנהל הקבוצה, גיל אופק ודני שושן .

 

שחקנים:  אלון חרזי, ראובן עטר, ג'ובאני רוסו, ויאם עמאשה, זאהי ארמלי, אבישי ז'אנו, אילון שווגר, אסי אברהמי, שי דהאן, איימן חלילה, יוסי  ג'נאח, מאור ג'נאח, נדיב סימנטוב, יוסי בניון, פטו סייג ומנכ"ל המועדון, איציק עובדיה.

 

מטרת המשחק מספר ימים לפני יום הזיכרון, הוא להקל במעט על כאבם של המשפחות ואפילו לגרום להם לחייך בימים לא פשוטים אלה.

 

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, אמר לאתר הרשמי: "מועדון כדורגל מכבי חיפה ביחד עם קבוצת הותיקים מחבקים את המשפחות השכולות , המשפחות הקריבו את הילדים היקרים שלהם עבור המדינה והילדים האלה הם גם הילדים שלנו.

אנחנו התייצבנו למשחק הזה עם כל כוכבי העבר של המועדון ובשיתוף עם ארגון יד לבנים כדי להצדיע ולכבד את החללים ולחבק חיבוק אמיתי ומחזק את המשפחות השכולות. אני מודה לכל מי שלקח חלק והשתתף במשחק המכובד".
 
 
 
סמנכ"ל יד לבנים, זיו אברג'יל : "בשם ארגון יד לבנים אני רוצה להודות למועדון כדורגל מכבי חיפה ולכל אחד ואחד משחקני העבר של המועדון על ההענות המדהימה להשתתף במשחק ההוקרה למען משפחות חללי מלחמת חרבות ברזל. לא מובן מאליו מבחינתי! מדובר ביום הזיכרון הראשון שהמשפחות הללו חוות בפן האישי. מטרת המשחק מספר ימים לפני יום הזיכרון היתה להקל ולו במעט על כאבם של המשפחות ואפילו לגרום להם לחייך בימים לא פשוטים אלה וכל זאת בזכותכם! המועדון אותו הם אוהדים והשחקנים אותם הם העריצו מילדות. תודה גדולה למועדון מכבי חיפה, לבעלים יעקב שחר ולמנכ"ל איציק עובדיה, שמיד נעתרו לבקשתי לקיום המשחק וחיברו אותי עם עמותת שחקני העבר של המועדון. כולנו תקווה שהאירוע המרגש שהתקיים אתמול יהפוך למסורת ויתקיים מידי שנה בתקופה הזו לפני יום הזיכרון".