תודה, צ'ירון!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
תודה, צ'ירון!
שלישי , 07/05/2024

תודה, צ'ירון!

המועדון נענה לבקשת השחקן ובני משפחתו, להישאר בהולנד. שרי נפרד מאיתנו לאחר ארבע וחצי עונות מוצלחות והמון רגעים מרגשים ואנו מאחלים לו המון בהצלחה

שלום קפטן!

צ'ירון שרי ובני משפחתו, פנו בימים האחרונים לראשי המועדון בבקשה להישאר בהולנד ולא לשוב למכבי חיפה בשל סיבות משפחתיות.

במועדון הוחלט להיענות לבקשה.

הקשר ההולנדי הגיע לכאן בתחילת עונת 2019/20 והפך לאהוב הקהל.

במהלך ארבע וחצי העונות שלו במכבי, שיחק שרי 214 פעמים בכל המסגרות, כבש 56 שערים (חלק נכבד מהם שערים מכריעים) ובישל 46 פעמים.

שרי העפיל עם מכבי לשלבי הבתים של כל אחד משלושת המפעלים האירופיים, כשהעונה, מלבד העפלה לליגה האירופית, גם הוביל את מכבי למקום השלישי ולשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג.

צ'ירון זכה עם מכבי בשלוש אליפויות, פעמיים באלוף האלופים ופעם אחת בגביע הטוטו.

שרי, שהיה מאוד מחובר לקהל, מסר את ההודעה הבאה:

"אוהדים יקרים, שחקנים ולכל משפחת מכבי חיפה. לעזוב את המועדון המדהים הזה לאחר כחמש שנים מדהימות, זו אחת ההחלטות הקשות שקיבלתי. בכל משחק הענקתי את הלב והנשמה, אנצור כל רגע שחוויתי במועדון המדהים הזה.

לכל השחקנים איתם שיחקתי, המאמנים וכמובן האוהדים תודה על מסע בלתי נשכח.

אזכור לעד את הזיכרונות שיצרנו יחד. אומנם אני כבר לא איתכם, אבל חלק מליבי תמיד יישאר איתכם שם בישראל. אהבתי למועדון הזה לעולם לא תדעך. אני אסיר תודה על הכל.

שלכם לעד

נה נה נה נה צ'רון שרי"

נשיא המועדון, יעקב שחר, נפרד מהקפטן ואמר: "שרי היה אחד הזרים הטובים שנחתו בישראל. שחקן ברמה גבוהה, שכל אוהדי הכדורגל בישראל אהבו לראות על הדשא. בזכות יכולתו ואישיותו, הפך לקפטן הקבוצה ואנו מודים על תרומתו להישגים של המועדון בארבע וחצי העונות שהיה עמנו".

אנו נדע להודות לשרי על תרומתו האדירה, בטקס מכובד בסמי עופר.