סיכום מחזור גביע במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום מחזור גביע במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן , |  ראשון , 03/01/2016

סיכום מחזור גביע במחלקת הנוער

מזג האוויר הסוער גרם לביטול מחזור הגביע של קבוצות הילדים והטרום אך לא מנע משלוש קבוצות חיפניות להעפיל לשלב הבא.

חששות כבדים ליוו את נסיעתה של קבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה למשחק הגביע מול מכבי נתניה. לא קל לקבוצתו של אברהם אבוקרט במגרש בשכונת שפירא שם גם נחלו את הפסד הליגה הראשון. בנוסף, המארחת ניצלה את ההזדמנות שהחיפנים הפסידו בשבת בליגה ברעננה וקפצה למקום הראשון אלא שהפעם "יהויכים" הגיעה עם האס שלה, מלך השערים שאדי מסארווה שהפגין יכולת גבוהה, נתן הצגת תכלית מושלמת עם שלושער פנטסטי (62,30,15) והשאיר את הנתנייתים המומים שחשבו על "דאבל". כעת חיפה תמשיך במסע הגביע בתקווה להגיע הכי רחוק שאפשר (עלו לשמינית הגמר) ובד בבד לחשוב גם על דרך לשוב לפסגה.

שתי קבוצות נערים ג' עלו לרבע הגמר והן צריכות להתפלל שההגרלה האכזרית לא תפגיש ביניהן. בעיקר אמורים הדברים לגבי מכבי חיפה גולדשנפלד. אם מותר לספר בדיחות על חשבון ההגרלות שלה, בהתאחדות לכדורגל אולי "שכחו" שלקבוצתה של ענבל נמני-קנפו יש מגרש ביתי בנהלל. אחרת איך תסבירו שבעונה שעברה הקבוצה הופיעה בשלושה משחקי חוץ עד שהודחה וגם השנה כבר צברה טיולים בארבעה מגרשים, נצרת, גלבוע, שכונת התקווה ואשקלון. בניגוד להיגיון, דווקא במגרשים אלה שחקני העמק הרגישו כדג במים, כבשו 19 שערי זכות ולא ספגו ולו שער חובה אחד !!

בדרך לרבע הגמר יצאה חיפה/נהלל למשחק חוץ לא קל מול הפועל אשקלון, מוליכת מחוז דן 1 שצברה את מלוא הנקודות בתשעת המחזורים הראשונים וספגה שלושה שערים בלבד. והנה ג'ורג' חורי בתוך שתי דקות (52,50) ומוחמד גדיר (40) הכפילו לבעלי הבית את כמות הספיגה וחזרו עם תקווה לקבל סוף-סוף משחק ביתי ברבע הגמר.

קבוצה נוספת שעלתה לרבע הגמר כפי שעשתה אשתקד, מכבי "מקס" חיפה שניצחה בקושי את עירוני מודיעין 1:2. האחרונים, קבוצת תחתית במחוז המרכז נפרדו מהגביע בכבוד אחרי שניצלו כראוי את ממדיו הצרים של המגרש הסינטטי ב"קצף", צופפו ומנעו מהחיפנים של גילי לבנדה לפתח משחק ראוי לשמו. למרות זאת הצליח ליאור טימוטי (32) לכבוש והיתרון החזיק מעמד 16 דקות עד שמודיעין השוותה. חיפה לא רצתה ליפול ועוד בבית, לחצה על הדוושה וכבשה שער ניצחון מרגלי סוף פודגוראנו שהועלה מקבוצת ילדים א'.

מי שקלקלה את מצב הרוח היא קבוצת נערים א' מכבי "יואל" חיפה שהודחה באמצע השבוע ממעגל הגביע עת נוצחה בביתה ב...נשר בידי עירוני קריית שמונה 1:0.