מכבי "שמואל" חיפה חוגגת חמישייה בנס ציונה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי "שמואל" חיפה חוגגת חמישייה בנס ציונה
שבת , 30/01/2016

מכבי "שמואל" חיפה חוגגת חמישייה בנס ציונה

מכבי "שמואל" חיפה גוברת על סקציה נס ציונה בתוצאה 5:1. מוחמד עוואד חגג שלושער (25', 69', 83') ערן ביטון (27') ושון וייסמן (35') הוסיפו שער כל אחד בדרך לשבוע נוסף בפסגת הליגה. המקומיים צימקו בדקות הסיום וקבעו את תוצאת המשחק. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה (ג'ו הירש)

החניכים של איתי מרדכי הגיע למשחק הליגה שחתם את הסיבוב הראשון בליגת העל לנוער לאחר שבשבוע שעבר נחו מכיוון שיריבתם בסיבוב ד' של גביע המדינה, מכבי יבנה טרם התמודדה בסיבוב ג'. הירוקים ניצחו במחזור הקודם את מכבי נתניה בקצף בתוצאה 0:1 ולמשחק הבוקר הגיעו עם פער של 7 נקודות בפסגה. 

מכבי "שמואל" חיפה פתחה את המשחק בלחץ מצוין על שערה של נועלת הטבלה, סקציה נס-ציונה אך לא הצליחה למצוא את הרשת. ההתקפה הירוקה נעצרה בהגנה המקומית עד שבדקה ה-24' כדור רוחב של ווליד דרוויש הגיע לעמית זנטי שהוכשל ברחבה, שופט המשחק לא היסס והצביע על הנקודה הלבנה. מלך שערי הקבוצה, מוחמד עוואד לקח אחריות, בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:0 לירוקים. המקומיים לא הספיקו להתאושש מהשער שספגו וכבר בדקה ה-27' כדור שניתז מההגנה של נס ציונה הגיע לערן ביטון שבעט כדור עוצמתי לקורה ופנימה, 2:0 מהיר לחניכיו של מרדכי. 

הירוקים המשיכו לתקוף ובדקה ה-35' שון וייסמן ניצל הורדת כדור של מוחמד עוואד על מנת לבעוט מצוין מ-16 מטרים לרשת ולקבוע את תוצאת המחצית, 3:0 למכבי "שמואל" חיפה. 

המחצית השנייה המגמה נשמרה והירוקים המשיכו לתקוף את שערה של הקבוצה המקומית. בדקה ה-69' כדור עומק מצוין של מוחמד אבו-פאני מצא את מוחמד עוואד שמתוך הרחבה לא התבלבל וגלגל פנימה את השני שלו והרביעי של הירוקים. מאמן הקבוצה, איתי מרדכי ביצע מספר חילופים ובדקה ה-83', המחליף ,אורי בוחבוט פרץ נפלא באגן ימין והעביר כדור רוחב מצוין לעוואד שמתוך תיבת ה-5 בעט מצוין פנימה וחגג שלושער נפלא. המקומיים עוד הספיקו להגיב ובתוספת הזמן צימקו את התוצאה ל-5:1. 

מאמן הקבוצה, איתי מרדכי אמר בסיום: "זה משחק לא פשוט שידענו להכריע כבר במחצית הראשונה. אנחנו עוברים הרבה שינויים עכשיו וגאים מאוד בשחקנים שלנו שמשחקים בקבוצה הבוגרת. עכשיו אנו עושים התאמות ומתחברים תוך כדי תנועה ועכשיו זו ההזדמנות של השחקנים הצעירים להראות מה הם יודעים". 

מהלך משחק:

דקה 17': כדור עומק של ערן ביטון מגיע לוייסמן שבועט מהאוויר אך הכדור מגיע לידיים של השוער.

דקה 23': כדור של רוחב של זנטי מגיע לראש של מוחמד עוואד שנגח כדור שחמק ליד הקורה.

דקה 25': מסירה מצוינת של דרוויש מגיעה לעמית זנטי שמוכשל ברחבה, לשופט לא נותרת ברירה והוא מצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 26': מוחמד עוואד לוקח אחריות מהנקודה הלבנה ובועט מצוין פנימה. 1:0 ירוק!

דקה 27': לא חולפת דקה מהשער הראשון וכדור חוזר של הירוקים מגיע לערן ביטון שמניף את הרגל מ-20 מטרים ובועט מצוין לקורה ופנימה!

דקה 32': באלגן ברחבה של נס ציונה מסתיים בבעיטה חדה של עמית זנטי שנהדפת היטב על ידי השוער המקומי.

דקה 33': מסירת עומק מצוינת של שון וייסמן מוצאת את מוחמד עוואד שמתוך הרחבה בועט כדור שחומק מעל המשקוף.

דקה 36': מוחמד עוואד מוריד כדור לוייסמן שבועט מצוין מ-16 מטרים לרשת וקובע 3:0 מצוין לירוקים!

מחצית שנייה:

דקה 63': שון וייסמן מוצא את איתן וולבלום ברחבה, הקשר בועט חזק לגוף של השוער.

דקה 65': בעיטה טובה של המחליף, מוחמד אבו פאני מחוץ לרחבה נהדפת היטב.

דקה 75': הזדמנות ראשונה למקומיים, הרמה מאגף ימין מגיעה לדין אדומקר שנוגח אך רובינוב במקום.

דקה 76': כדור רוחב מצוין של אורי בוחבוט מגיע לוייסמן שבועט חזק מהרחבה אך השוער המקומי בהדיפה נפלאה מונע מוייסמן את החמישי.

דקה 69': מהלך מצוין של ההתקפה הירוקה מסתיים בכדור עומק של מוחמד אבו-פאני למוחמד עוואד שמתוך הרחבה לא מתבלבל, מכניע את השוער ומשלים צמד אישי בדרך ל-4:0 ירוק.

דקה 82': דאבל פס בין רון אדרי ושון וייסמן מסתיים בבעיטה של האחרון אך הכדור שלו נהדף לקרן.

דקה 83': כדור רוחב מצוין של המחליף, אורי בוחבוט מגיע למוחמד עוואד שמתיבת ה-5 בועט מצוין פנימה וקובע 5:0 לירוקים של איתי מרדכי.

דקה 90': כדור ארוך מגיע לדין אמרדקר שמכניע את עידן רובינוב מתוך הרחבה.

הרכב: רועי פוקס, אופק נדיר, סהר דבח, עופרי ארד, פיטר אליאס, איתן וולבלום, ערן ביטון, ווליד דרוויש, עמית זנטי. שון וייסמן ומוחמד עוואד.

כן שותפו: מוחמד אבו-פאני, ליעד מרדכי, אורי בוחבוט, עידן רובינוב ורון אדרי.

מוחמד עוואד. שלושער מצוין למלך השערים של הירוקים. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה (ג'ו הירש)

ערן ביטון. הקשר המוכשר חזר להרכב ומצא את הרשת בשער נפלא. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה (ג'ו הירש)

שון וייסמן. שער ראשון לחלוץ הירוק ששב לקבוצת הנוער. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה (ג'ו הירש)