מכבי חיפה מרכינה ראש עם לכתו של יוהאן קרויף
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי חיפה מרכינה ראש עם לכתו של יוהאן קרויף
חמישי , 24/03/2016

מכבי חיפה מרכינה ראש עם לכתו של יוהאן קרויף

מועדון כדוגל מכבי חיפה משתתף בצער משפחת קרויף על לכתו של אב המשפחה, יוהאן. נשיא המועדון, יעקב שחר: "בצער שמעתי על מותו של יוהאן קרויף, תמיד אהבתי לראותו בקבוצות השונות ובנבחרת הולנד. תנחומי לג'ורדי ומשפחת קרויף". צילום באדיבות וואלה ספורט!

נשיא המועדון, יעקב שחר התייחס לבשורה ואמר: "בצער שמעתי על מותו של יוהאן קרויף, שחקן מהטובים בעולם שתמיד אהבתי לראות בקבוצות השונות בהן שיחק ובנבחרת הולנד. אני מצטער מאוד על לכתו בטרם עת ושולח תנוחמים לג'ורדי ומשפחת קרויף". 

מועדון כדורגל מכבי חיפה משתתף בצערו של ג'ורדי קרויף ומשפחת קרויף כולה על לכתו של אב המשפחה, יוהאן, מגדולי השחקנים והג'נטלמנים שידע ענף הכדורגל. יהי זכרו ברוך! 

קרויף שיחק בעמדות הקשר ההתקפי והחלוץ, ונחשב לאחד מגדולי השחקנים בכל הזמנים. תרם לעיצוב שיטת ה"כדורגל הטוטאלי" שפותחה על ידי מאמנו, רינוס מיכלס.

קרויף החל את הקריירה שלו בקבוצת אייאקס אמסטרדם במדיה זכה בתארים קבוצתיים רבים, ובהם שמונה אליפויות הולנד ושלושה גביעי אירופה לאלופות. לאחר תשע שנים בקבוצה הוא עבר לברצלונה, במדיה זכה באליפות ספרד אחת. קרויף אף הוביל את נבחרת הולנד להעפלה היסטורית לגמר מונדיאל 1974, עת היה שחקן המפתח בסגנון המשחק הייחודי והמרהיב של הנבחרת, וזכה בכדור הזהב בגביע העולם של הטורניר. מבחינה אישית זכה קרויף שלוש פעמים בפרס כדורגלן השנה באירופה.

את קריירת האימון שלו החל קרויף באייאקס, אותה הוביל לזכייה בגביע אירופה למחזיקות גביע. לשיאו הגיע כמאמן ברצלונה, עמה זכה בארבע אליפויות ספרד, בגביע אירופה לאלופות ובגביע המחזיקות.

"קרויף היה שחקן מהטובים בעולם שתמיד אהבתי לראות בקבוצות השונות בהן שיחק ובנבחרת הולנד". צילום: אתר רשמי מכבי חיפה