מכבי "שמואל" חיפה מנצחת את בית"ר טוברוק
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי "שמואל" חיפה מנצחת את בית"ר טוברוק
שבת , 09/04/2016

מכבי "שמואל" חיפה מנצחת את בית"ר טוברוק

הירוקים הצעירים ממשיכים במומנטום החיובי ורושמים ניצחון נוסף. מוחמד עוואד כבש שלושער (55', 60' ו-88'), עבור חיפה. אלי כהן (65'), צימק עבור המארחים. צילום: ג'ו הירש.

לאחר העפלה לשלב רבע גמר גביע המדינה באמצע השבוע, שבו חניכיו של איתי מרדכי לליגה ופגשו את בית"ר טוברוק במסגרת המחזור ה-23. מאמן הירוקים ריענן מעט את השורות בהרכב בהשוואה לזה שפתח במשחק הגביע. המחצית הראשונה של המשחק התנהלה אמנם בשליטה ירוקה, אך המארחים הסתגרו היטב ומנעו מההתקפה של חיפה להגיע למצבים מסוכנים. המחצית השנייה הייתה כבר סיפור אחר לחלוטין, זה החל בדקה ה-50', כשהמקומיים נותרו בעשרה שחקנים לאחר עבירה מאחור על עמית זנטי. בדקה ה-55', הירוקים מצאו את שער היתרון המיוחל, ערן ביטון העביר כדור רוחב מצוין למוחמד עוואד שמתוך הרחבה בעט בנגיעה פנימה וכאמור, העלה את הירוקים ליתרון.

ערן ביטון, כדור רוחב מצוין של הקשר הוביל לשער היתרון. צילום: ג'ו הירש.

חמש דקות לאחר מכן וחיפה הכפילה את התוצאה, מסירת רוחב מצוינת של עמית זנטי הגיעה לראשו של מוחמד עוואד שנגח פנימה והשלים צמד אישי. בדקה ה-65', המארחים הצליחו לשוב למשחק לאחר שאלי כהן נגח פנימה מתוך הרחבה וצימק את התוצאה. בדקה ה-88', מלך שערי הליגה, מוחמד עוואד, מצא את הרשת פעם נוספת והשלים שלושער מרשים. שוב האגף הימני של הירוקים היה פעיל מאוד, עמית זנטי פרץ מצויין על הקו, העביר כדור רוחב חד לכיוונו של עוואד שהסתנן נפלא, בעט פנימה וקבע 3:1. עד לסיום, התוצאה נשמרה ומכבי "שמואל" חיפה רושמת ניצחון חוץ נוסף.

מוחמד עוואד, שלושער לחלוץ המצוין. צילום: ג'ו הירש.

מאמן הקבוצה, איתי מרדכי, התראיין בסיום המשחק לאתר הרשמי ואמר: "סיימנו שבוע לא פשוט עם שלושה נצחונות בשלושה משחקים. כל הכבוד לשחקנים על מאמץ בלתי רגיל, עכשיו הפנים למשחקים הבאים".

איתי מרדכי, "כל הכבוד לשחקנים על מאמץ בלתי רגיל". צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש).

הרכב מכבי "שמואל" חיפה: רועי פוקס, פיטר אליאס, עופרי ארד, שי בן-דוד, יונתן לוי, מוחמד אבו-פאני, איתן וולבלום, ערן ביטון, ווליד דרוויש, עמית זנטי ו-מוחמד עוואד.

כן שותפו: מיכאל בן ברוך, יהב גורפינקל, גל קתבי, עמנואל אבמה-קינג וסהר דבח.