דוהרים בפסגה!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
דוהרים בפסגה!
רביעי , 27/04/2016

דוהרים בפסגה!

הירוקים של איתי מרדכי רושמים ניצחון 0:2 נגד בני יהודה ת"א משערים של גל קתבי (10') וערן ביטון (84'), שומרים על הפער מהמקום השני וממשיכים ברצף התוצאות המצוין שלהם. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה (ראובן כהן)

מכבי חיפה "שמואל" ממשיכה בכושר הנפלא שלה והיום רשמה ניצחון 0:2 ביתי נגד בני יהודה ת"א. חניכיו של מרדכי פתחו את המשחק בצורה נפלאה כבר בדקה ה-10' כאשר כדור קרן של ערן ביטון מצא את ראשו של גל קתבי שנגח לרשת והעלה את הירוקים ליתרון מהיר. הבחורים בירוק המשיכו לשלוט במשחק ודקה לאחר מכן, וואליד דרוויש הגיע למצב מצוין, אך השוער האורח הדף היטב. בדקה ה-20', הזדמנות גדולה לקתבי לעשות את השני אבל הכדור שלו חמק החוצה. לאחר הלחץ הירוק בפתיחה המשחק הקצב נרגע עד לשריקת המחצית. 

 

הירוקים חוגגים עם קתבי את היתרון המוקדם. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה (ראובן כהן).

עם פתיחת החצי השני עלו הירוקים נחושים לסגור את הסיפור, אך הכדורים שרקו ליד הקורה של יהונתן שאבי האורח, עד שבדקה ה-84', גל קתבי פרץ בצורה נפלאה באגף, העביר לערן ביטון שעבר בקלילות את המגן, חדר לרחבה ובאלגנטיות בעט מדויק לפינה וקבע את תוצאת המשחק.  הרגע המרגש במשחק היה ללא ספק כניסתו של דניאל טוויזר לשדה המשחק. המגן הצעיר נפצע בצורה קשה בפתיחת העונה ולאחר 8 חודשי היעדרות חזר למגרשים, בעמדת החילופים העניק ערן ביטון את סרט הקפטן לדניאל וריגש את כל הנוכחים. 

הרכב: רועי פוקס, סהר דבח, יונתן לוי, שי בן-דוד, יהב גורפינקל, מוחמד אבו-פאני, עמנואל אבמה-קינג, מיכאל בן-ברוך, ערן ביטון, גל קתבי ווליד דרוויש.

כן שותפו: עמית זנטי, עופרי ארד, ליעד מרדכי, דניאל טוויזר ואיאס עראף.

וואליד דרוויש, הזדמנות גדולה לחלוץ הצעיר במחצית הראשונה. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה (ראובן כהן).