מכבי חיפה "שמואל" זוכה באליפות!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי חיפה "שמואל" זוכה באליפות!
שבת , 30/04/2016

מכבי חיפה "שמואל" זוכה באליפות!

הירוקים של איתי מרדכי זוכים באליפות לאחר ניצחון נגד מ.ס אשדוד. נשיא המועדון: " גאה בקבוצה ולא רק היום אלא על כל העונה". מאמן הקבוצה, איתי מרדכי: "זו אליפות שמגיעה לכל אחד ואחד מהשחקנים ואנשי הצוות, אליפות קבוצתית". שמוליק חנין: "ההישג הנוסף והגדול שלנו זה נטע לביא שהחל את העונה עם קבוצת הנוער וסיים אותה כשחקן משמעותי בקבוצה הבוגרת". צילום: ג'ו הירש.

מכבי חיפה "שמואל" הבטיחה באופן רשמי את האליפות לאחר ניצחון 4:1 נגד מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א. הירוקים של איתי מרדכי, מוליכים כעת את הטבלה ב-14 נקודות כאשר נותרו בקופה 9 נקודות בלבד.

נשיא המועדון, יעקב שחר התייחס לזכייה של קבוצת הנוער באליפות ואמר: "אני מאוד גאה בהם ולא רק על המשחק היום אלא על כל העונה המצוינת שלהם. אני מקווה שימשיכו את העבודה גם במשחק הגביע".

מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יז'יק התייחס גם הוא לזכייה ואמר: "אחת הסוכריות המתוקות ביותר שאפשר לקבל ואני מקווה שיהיו עוד כאלה העונה".

מנהל מחלקת הנוער, יניב כהן: " זו זכייה חשובה מאוד, יש כאן הרבה מאוד דרך ועשייה משמעותית של כל העוסקים במלאכה שנתנו מעצמם הכל על מנת שנזכה בתואר. המטרה המרכזית של המחלקה היא לשלוח שחקנים לקבוצה הבוגרת ואנו גאים לראות את תוצרי המחלקה תופסים מקום של קבע בסגל הקבוצה הבוגרת, החל מטאלב טואטחה (שנתון 92'), דרך איסמעיל ריאן, ג'אבר עטאא ושובל גוזלן (שנתון 94'), עאיד חבשי (שנתון 95') ונטע לביא (שנתון 96').  אסור לשכוח שיש לקבוצה עוד עבודה נוספת כבר ביום שלישי בחצי גמר גביע המדינה".

מנהלה המקצועי של המחלקה, שמוליק חנין: "ההישג הנוסף והגדול שלנו זה נטע לביא שהחל את העונה עם קבוצת הנוער וסיים אותה כשחקן משמעותי בקבוצה הבוגרת. לאורך כל העונה מהמחזור ה-5 שעלינו למקום הראשון הוכחנו את האיכויות שלנו שבאות לידי ביטוי בשחקנים שאני בטוח שההישג הגדול שלהם יהיה להשתלב בקבוצה הבוגרת, הם הוכיחו שהם השחקנים הטובים ביותר בליגה לנוער. עברנו עונה לא קלה עם הרבה מאוד ייצוג בנבחרות, שחקנים שהשתתפו בטורנירים בינלאומיים ובכל זאת עמדנו בצורה יפה בחלוקת העומס ככה שהאליפות הזאת היא לא תוצאה רק של 11 שחקנים אלא של קבוצה שלמה והרוח הקבוצתית הזו הביאה למכבי חיפה את האליפות החמישית בשמונה השנים האחרונות".

מאמן הקבוצה, איתי מרדכי: "עבודה קשה מביאה תוצאות, עבודה וכישרון מביאים תוצאות וכדורגל יפה. יש כאן שחקנים מוכשרים שעבדו קשה ומגיע להם לחגוג אליפות השנה. זאת אליפות שמגיעה אישית לכל שחקן ולכל איש צוות כי זו אליפות קבוצתית. הגענו לישורת האחרונה בשיא המוכנות ותחת עומס משחקים אדיר השלמנו 11 ניצחונות רצופים וזה לא מובן מאליו. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה, החל מהנהלת המועדון בראשות הנשיא, יעקב שחר ומנכ"ל המועדון, איתמר צ'יז'יק שלא חוסכים מאתנו דבר, דרך ראשי המחלקה, יניב כהן ושמוליק חנין שיודעים ללוות, לתמוך ותמיד לתת עצה טובה, הצוות המקצועי שעוטף את הקבוצה, עוזר המאמן, יוסי ג'נח, מנהל הקבוצה, ערן לוין, מאמן הכושר, יניב ברנשטוק, מאמן השוערים, ניר דוידוביץ', הפיזיותרפיסטים, עידן סגל ונועם חורב, צוות הוידאו, עידן יונה ועמית אמסלם. צוות שלם שעושה ימים כלילות ומשקיע את כל כולו למען המטרה. כמובן נודה לשחקנים עצמם שבסוף עושים את המלאכה על המגרש".

מרדכי הוסיף ואמר: "חשוב שנדע לרדת לקרקע, יש לנו עוד משימה אחת כבר ביום שלישי במסגרת חצי גמר גביע המדינה. נתאושש טוב ונבוא בשיא המוכנות".    

קפטן הקבוצה, ערן ביטון התייחס אף הוא להישג המצוין ואמר: "לזכות באליפות זה מרגש וחשוב מאוד, עוד לא סיימנו את העבודה ואנחנו עם הפנים למשחק חצי הגמר. בתור שחקן שהיה בקבוצה בזכייה בדאבל האחרון אני יודע מה המשמעות ונעשה את הכל על מנת לעשות זאת ".

והיה גם משחק, החניכים של איתי מרדכי הגיעו להתמודדות בידיעה שניצחון נגד מ.ס אשדוד שווה אליפות, המשחק אמנם נפתח בצורה מעט מגומגמת אבל בדקה ה-23', פריצה מצוינת של עמית זנטי הסתיימה במסירה לווליד דרוויש שמקצה הרחבה סובב כדור נפלא לפינה וקבע 1:0 לירוקים. החניכים של מרדכי המשיכו לחפש את השני ובדקה ה-39', כדור חוזר מבעיטה של ערן ביטון מגיע לעמית זנטי שמתוך הרחבה לא מתבלבל ומוצא את הרשת בצורה מצוינת.

המחצית השנייה נפתחה עם הזדמנות גדולה לירוקים, מוחמד עוואד מבקיע מתוך תיבת ה-5', אך הקוון מרים את הדגל לנבדל בצדק. בדקה ה-49', המקומיים מצמקים משער של דין דוד. המשחק ממשיך להיות קצבי ובדקה ה-52', קפטן מ.ס אשדוד, שי מושל סופג כרטיס צהוב שני ומורחק מהמשחק. הירוקים של מרדכי מגיבים טוב ליתרון המספרי ובדקה ה-55', דאבל פס מצוין בין עמית זנטי למוחמד עוואד מסתיים בבעיטה נפלאה לרשת של עמית זנטי שמשלים צמד אישי מצוין. בדקה 63', רגע של מחלוקת כאשר מוחמד עוואד מקבל צהוב שני לאחר שהופל ברחבה. עמית זנטי סגר את הסיפור עם שער שלישי בבעיטה נפלאה מתוך הרחבה שקבעה 4:1 גדול לירוקים.

הרכב מכבי "שמואל" חיפה: רועי פוקס, פיטר אליאס, שי בן-דוד, עופרי ארד, יונתן לוי, סהר דבח, איתן וולבלום, ערן ביטון, עמית זנטי, ווליד דרוויש ומוחמד עוואד.

כן שותפו: מוחמד אבו-פאני, יהב גורפינקל, גל קתבי, מיכאל בן-ברוך ודניאל טוויזר. 

עמית זנטי. שלושער מצוין לקשר הנפלא. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה (ג'ו הירש).

 

מרדכי: "עבודה קשה מביאה תוצאות, עבודה וכישרון מביאים תוצאות וכדורגל יפה". צילום: אתר רשמי מכבי חיפה (ראובן כהן).

מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יז'יק משוחח עם השחקנים לאחר הניצחון על אשדוד. צילום: ג'ו הירש. 

הירוקים חוגגים את האליפות ה-13. צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה (ג'ו הירש).

צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה (ג'ו הירש).

צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה (ג'ו הירש).