ההכנות לעונה הבאה החלו – הודעת נשיא המועדון
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ההכנות לעונה הבאה החלו – הודעת נשיא המועדון
רביעי , 11/05/2016

ההכנות לעונה הבאה החלו – הודעת נשיא המועדון

מינוי מאמן וספורט דירקטור למכבי חיפה. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה

נשיא המועדון, יעקב שחר: "לפני מספר ימים נפגשתי עם רוני לוי וסיכמנו כי ימשיך בתפקידו בעונה הבאה, אני מאחל לו ולנו לזכות בגביע המדינה. במסגרת ההכנות לעונה הבאה מיניתי לראשונה בתולדות המועדון, ספורט דירקטור, תור-כריסטיאן קרלסן הנורבגי".

תור-כריסטיאן (41) ביקר לאחרונה בישראל, סייר במתקני המועדון בליווי המנכ"ל, אסף בן-דב ונפגש עם המאמן רוני לוי. תור-כריסטיאן שימש בעבר כאחראי על מערך הסקאוטינג מחוץ לאנגליה של קבוצת ווטפורד לאחר מכן בנה את מערך הסקאוטינג במועדונים באייר לברקוזן והנובר מהבונדסליגה בגרמניה.

תור-כריסטיאן פעל כסקאוט אחראי במועדון זניט סנט פטרסבורג ולאחר מכן שימש כספורט דירקטור במונאקו בהערכות המחודשת שעברה בעלות.

נשיא המועדון המשיך ואמר: "אני משוכנע שהשלישייה, אסף בן-דב, רוני לוי ותור-כריסטיאן קרלסן יצעידו את המועדון להישגים".

עם החתמתו אמר תור לאתר הרשמי של המועדון: "זה כבוד רב עבורי להצטרף למועדון מכבי חיפה, אני מקווה לתרום להצלחה העתידית של המועדון. אני רוצה להודות לצוות ההנהלה ובמיוחד לנשיא המועדון שנתנו לי את ההזדמנות להיות חלק מהמערך המוביל של מועדון כדורגל מכבי חיפה".

המאמן, רוני לוי אמר לאתר הרשמי: " שמח להמשיך במכבי חיפה, מודה על האמון ומבטיח להמשיך ולעשות הכול למען הצלחתה של הקבוצה. אני מברך את תור-כריסטיאן שמצטרף אלינו ומאחל לו הצלחה רבה". 

לוי: "מברך את תור-כריסטיאן שמצטרף אלינו ומאחל לו הצלחה רבה".