פיראס מוגרבי חתם במכבי חיפה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
פיראס מוגרבי חתם במכבי חיפה
ראשון , 05/06/2016

פיראס מוגרבי חתם במכבי חיפה

הקשר, שגדל במכבי נתניה ושיחק גם בלאנס ובבני סכנין, חתם במכבי חיפה. מוגרבי אמר לאתר הרשמי: "חלום שלי מילדות להגיע למכבי חיפה". גרפיקה: האתר הרשמי מכבי חיפה.

פיראס מוגרבי נולד בשפרעם וגדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה. בעונת 2008/2009 עלה לקבוצה הבוגרת, שם ערך את הופעת הבכורה כבר בגיל 17. בקיץ 2012 חתם בשורות לאנס הצרפתית ובינואר 2013 הושאל למכבי נתניה. בקיץ 2013 עבר לבני סכנין, במדיה שיחק בשלוש העונות האחרונות וכעת השחקן מצטרף לירוקים לאחר שחתם על החוזה באמצעות הסוכנת שלו, ויקי ואקנין. מוגרבי צפוי לשחק בעונה הבאה עם המספר 26 על גבו.  

פיראס מוגרבי אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה לאחר החתימה: "ההרגשה מצוינת. אני שמח להגיע למועדון גדול כמו מכבי חיפה. זה חלום שלי מילדות להגיע למכבי חיפה. מבטיח שאתן את כל כולי למען ההצלחה. הייתי בכיתה ד' בילדים של מכבי חיפה ועכשיו זה חלום להגיע לפה בגיל 25".

מאמן הקבוצה, רוני לוי, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "זאת החתמה ראשונה בדרך לעוד החתמות. אנחנו מעוניינים בשחקנים שרוצים מאוד לשחק במכבי חיפה, שחקנים שיש להם יכולת וכישרון. עקבנו אחרי פיראס שביצע התקדמות יפה מאוד. הוא שיחק בצרפת ועשה עונה טובה מאוד בסכנין. הוא יכול לעזור לנו מאוד. אנחנו מברכים אותו על ההצטרפות ומאחלים לו בהצלחה".

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב ופיראס מוגרבי לאחר חתימתו. צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה. 

פיראס מוגרבי מצטרף למכבי חיפה. גרפיקה: האתר הרשמי מכבי חיפה.