גילי ורמוט מצטרף למכבי חיפה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
גילי ורמוט מצטרף למכבי חיפה
רביעי , 03/02/2016

גילי ורמוט מצטרף למכבי חיפה

השחקן חתם לעונה וחצי במועדון הירוק. למכבי חיפה קיימת אופציה לעונה נוספת. הנשיא יעקב שחר התייחס להחתמה: "אני מעריך מאוד את המאמץ והויתורים שעשה גילי ורמוט על מנת שהסיכום המשולש בין המועדונים והשחקן ייצא לפועל. אני מאחל לגילי ורמוט בהצלחה".

רגע לפני סיומו של חלון העברות, קשר נבחרת ישראל ומכבי ת"א, גילי ורמוט מצטרף למכבי חיפה לאחר שהירוקים הגיעו הערב (יום ד'), להסכמות עם קבוצתו, מכבי ת"א ולאחר שורמוט חתם על החוזה שהפך את השחקן לירוק.

גרפיקה: האתר רשמי מכבי חיפה.

גילי, יליד קריית חיים גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה ואף שיחק במדי הקבוצה הבוגרת של האדומים בעונת 2004-2005. מיד לאחר מכן עבר הקשר המוכשר להפועל ת"א, שם עשה את הפריצה גדולה והפך לשחקן דומיננטי בהרכב האדומים מת"א. במדי הפועל ת"א זכה גילי ב-4 גביעים ואליפות אחת. ורמוט ניסה את כוחו בזירה הבינלאומית כאשר בעונת 2007-2008 שיחק בקשר בגנט הבלגית ובעונת 2011-2012 עבר לקייזרסלאוטרן הגרמנית ובהמשכה של אותה עונה לדה חראפשחאפ ההולנדית. בסיומה של אותה עונה חזר ורמוט להפועל ת"א. בחלון העברות של העונה שעברה עבר ורמוט למכבי ת"א במדיה רשם 19 הופעות. בסך הכל רשם הקשר 265 הופעות בליגת העל הישראלית בהן כבש 39 שערים. הקשר רשם גם 26 הופעות בינלאומיות במדי נבחרת ישראל בהן כבש 2 שערים.

נשיא המועדון, יעקב שחר וגילי ורמוט. צילום: האתר הרשמי.

הערב כאמור חתם השחקן באופן רשמי והוא מצטרף לשורות מכבי חיפה. הנשיא, יעקב שחר התייחס להחתמה כשאמר: "אני מעריך מאוד את את המאמץ והויתורים שעשה גילי ורמוט על מנת שהסיכום המשולש בין המועדונים והשחקן ייצא לפועל. אני מאחל לגילי ורמוט בהצלחה".