מנהל הקבוצה החדש - רפי אוסמו
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מנהל הקבוצה החדש - רפי אוסמו
חמישי , 09/06/2016

מנהל הקבוצה החדש - רפי אוסמו

כחלק מהשינוי הארגוני במועדון, הוחלט כי שחקן העבר, רפי אוסמו, ימונה כמנהל הקבוצה החדש. רועי שני יכהן כמנהל האדמיניסטרציה של המועדון. צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה

שחקן העבר, רפי אוסמו, מונה למנהל קבוצת הבוגרים של מועדון כדורגל מכבי חיפה. אוסמו, שזכה להיות שחקן מוביל באליפויות הראשונות של מכבי חיפה, יתחיל החל מהיום (ה') בתפקידו החדש. 

אוסמו בן ה-53 זכה עם מכבי חיפה בשלוש אליפויות, כולל באליפות הראשונה ב-1983/84 ובדאבל ב-1990/91. הוא התחיל לשחק בגיל 9 בבית הספר לכדורגל של מכבי חיפה, עבר את כל המחלקות ועלה לקבוצה הבוגרת. בנוסף, הופיע חמש פעמים בנבחרת ישראל. אוסמו נאלץ לפרוש ממשחק פעיל בגיל 29 בשל פציעה. הוא אימן ארבע שנים במחלקת הנוער של מכבי חיפה. מאז שנת 1985 הוא עובד ב"מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ". אוסמו נשוי ואב לשלושה.

בנוסף, כחלק מהשינוי הארגוני שעובר מועדון מכבי חיפה ואותו מוביל המנכ"ל אסף בן דב, המנהל היוצא רועי שני, ישמש כמנהל על כל תחום האדמיניסטרציה במועדון כדורגל מכבי חיפה, בין השאר כנציג המועדון מול ההתאחדות לכדורגל, מול אופ"א ובנוסף אחראי על קשרי חוץ וארגון פעילות המועדון במפעלים האירופאיים.

רפי אוסמו התייחס למינויו למנהל הקבוצה הבוגרת: "אני שמח לסגור מעגל ולחזור לקבוצה בה גדלתי, תמיד הייתי חלק ממכבי חיפה ומצפה לי אתגר גדול. זו שאיפה מילדות וזה הזמן לעבוד קשה".

רפי אוסמו, מונה למנהל קבוצת הבוגרים. צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה

רועי שני, ישמש כמנהל האדמיניסטרציה של המועדון.