יעקב שחר: מימל ליווה את מכבי חיפה עשרות שנים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
יעקב שחר: מימל ליווה את מכבי חיפה עשרות שנים
שישי , 19/08/2016

יעקב שחר: מימל ליווה את מכבי חיפה עשרות שנים

נשיא המועדון, יעקב שחר ומועדון כדורגל מכבי חיפה מרכינים ראש בעקבותו פטירתו של ירון מימל, צלמה המיתולוגי של מכבי חיפה ליווה את הקבוצה עשרות שנים והיה לחלק בלתי נפרד מההיסטוריה של המועדון. יהי זכרו ברוך

מימל ליווה את מכבי חיפה עשרות שנים וצילומיו ממשחקים היסטורים רבים מקשטים את הקירות במועדון ובחדרי ההלבשה. לפני כמספר חודשים ערך המועדון טקס מכובד לכבודו של מימל על מנת להודות לו על כל השנים הנפלאות שליווה את המועדון ועל העובדה שתמונותיו מצליחות להמחיש את ההיסטוריה המפוארת של מכבי חיפה. אנו מרכינים ראש לזכרו ושולחים למשפחה את השתתפותנו בצערם ובאבלם הכבד. הלוויה התקיימה ביום ראשון, בשעה: 16:00 בשער תמר.

מימל ירון, או בקיצור הנהוג בקרב אנשי חיפה, "מימל", ליווה את מכבי חיפה למעלה מ-50 שנה ובתפקידו כצלם עיתונות וספורט באזור חיפה והצפון תיעד במשך עשרות שנים את מכבי חיפה ואת הישגיה.  מימל החל את דרכו כצלם בתור ילד חובב עם מצלמה אך עם השנים הפך למקצוען בתחומו ולאחד הצלמים המשפיעים באזור הצפון. מעל 50 שנה ליווה הצלם מימל ירון את מכבי חיפה ותיעד כל רגע ורגע מההיסטוריה המפוארת של המועדון, התמונות שצילם נחקקו בזיכרון הקולקטיבי של כולנו ועל כך המועדון הוקיר לו תודה. התמונות שצילם מתנוססות וימשיכו להתנוסס על קירות המועדון. חנות הצילום שלו בחיפה הייתה מוקד עליה לרגל עבור שחקני הקבוצה ואוהדיה. בחנות המיתולוגית ברחוב ביאליק בחיפה נמצאו האוצרות והתיעוד לרגעים הגדולים אותם חווה מימל עם המועדון. על הרגעים הגדולים אותם תיעד ועל האדם הנפלא שהוא היה מועדון כדורגל מכבי חיפה וקהל אוהדיו הוקירו לו תודה.

לפני משחק הפתיחה נגד הפועל תל אביב נערך טקס מרגש בו נפרד המועדון מהצלם המסור, מימל ירון, שהלך לעולמו.

ירון מימל ז"ל. יהי זכרו ברוך

התמונות אותם צילם מעטרות את קיר התהילה באצטדיון סמי עופר. צילום: מימל

התמונות אשר צילם נחקקו בזיכרון של כולנו. צילום: מימל

מימל תיעד את הרגעים החשובים בתולדות המועדון. צילום: מימל