אלופה: ניצחון 0:6 לקבוצת הנוער במחזור הפתיחה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
אלופה: ניצחון 0:6 לקבוצת הנוער במחזור הפתיחה
שבת , 10/09/2016

אלופה: ניצחון 0:6 לקבוצת הנוער במחזור הפתיחה

מכבי "שמואל" חיפה פתחה את העונה ברגל ימין, עם ניצחון מרשים על הפועל אשקלון, צמד ובישול לעמית זנטי. צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה

קבוצת הנוער הירוקה מכבי "שמואל" חיפה" הדרימה לאשקלון למשחק מול הפועל המקומית במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל לנוער. אלופת המדינה הגיעה חדה ומוכנה למשחק, וניצחה 0:6 בדרך לפסגת הליגה. עמית זנטי הצטיין עם צמד ובישול.

הרכב מכבי חיפה: רועי פוקס, פיטר אליאס, עפרי ארד, סהר דבח, איתן וולבלום, מוחמד אבו פאני, יהב גורפינקל, עמית זנטי, מיכאל בן ברוך, אבי בוטבול, ליעד מרדכי.

(האתר הרשמי מכבי חיפה)

המחצית הראשונה התאפיינה בשליטה מוחלטת של הירוקים. בדקה ה- 8 עלו חניכיו של איתי מרדכי ליתרון. מסירת רוחב של עמית זנטי פגשה את הרגל של ליעד מרדכי, שכבש והעלה את מכבי ל-0:1. בדקה ה- 16 היתרון הוכפל כאשר בעיטה שטוחה של מוחמד אבו פאני מ-20 מטרים פגעה בקורה ונכנסה פנימה. התוצאה נשמרה עד לסיום המחצית הראשונה.

המחצית השנייה נפתחה בסערה, כאשר בדקה ה-53 שיתוף פעולה נוסף של מרדכי וזנטי הניב שער שלישי לירוקים, כאשר הפעם זנטי היה הכובש לאחר מסירת עומק של מרדכי. בדקה ה- 61 לוח התוצאות הראה כבר 0:4 לקבוצת הנוער הירוקה, לאחר שהרמה של פיטר אליאס מצאה את הראש של מיכאל בן ברוך שנגח לפינה הנמוכה. החגיגה בירוק המשיכה בדקה ה- 74, בבעיטה חופשית של איתן וולבלום שהעלה את מכבי ל-0:5. בדקה ה- 86 זנטי השלים צמד, בבעיטה חופשית לחיבורים מ- 25 מטרים. בסיום, 0:6 ענק למכבי "שמואל" חיפה.