0:5 ענק לקבוצת הנוער בפתיחת ליגת האלופות
EN threads facebook youtube instagram tiktok
0:5 ענק לקבוצת הנוער בפתיחת ליגת האלופות
רביעי , 05/10/2016

0:5 ענק לקבוצת הנוער בפתיחת ליגת האלופות

מוחמד עוואד כבש שלושער (42', 69' ו-74'), זנטי הוסיף (71') ודולב בורה חתם בתוספת הזמן. הירוקים ייצאו לגומלין בבלארוס עם יתרון משמעותי. כ-3,500 צופים הגיעו לסמי עופר. צילום: ג'ו הירש

לראשונה בהיסטוריה, קבוצת הנוער של המועדון לוקחת חלק בליגת האלופות. הירוקים אירחו במשחק הראשון את שחטאר סוליגורסק מבלארוס, כשהגומלין יתקיים בחוץ בעוד כשבועיים, והשיגו יתרון משמעותי במיוחד - 0:5. מוחמד עוואד כבש שלושער, עמית זנטי הוסיף ודולב בורה חתם ניצחון ענק לקבוצה של איתי מרדכי.

ההרכב הפותח (האתר הרשמי, ראובן כהן)

אל המשחק, שנערך בסמי עופר, הגיעו אנשי כדורגל בכירים כמו אייל ברקוביץ', אלון חזן, אלון חרזי, רן בן שמעון ואחרים. בנוסף, כל הצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת של המועדון הגיע למשחק.  המנצחת במפגש הכפול בין הירוקים לבלארוסים תפגוש למפגש כפול את המנצחת בין גבאלה מאזרבייג'אן לדינמו מוסקבה מרוסיה. המנצחת במפגש זה, תפגוש את אחת מהקבוצות שסיימו במקום השני בשלב הבתים המקביל של ליגת האלופות לנוער. המפגש הזה יהיה נייטרלי, משחק אחד בלבד, והמנצחת בו תעפיל לשמינית הגמר.

 

מהלך המשחק:

בדקה ה-10', מוחמד עוואד פרץ יפה, ובעט חזק בשמאל מ-16' מטרים אך השוער האורח הדף לקרן. בדקה ה-20', גיא דהן קיבל כדור ברחבה ובעט כדור שנהדף על ידי השוער הבלארוסי. דקה חלפה ועוואד מצא עצמו גם כן ברחבה, החלוץ שלח בעיטה שטוחה שחלפה סמוך לקורה. בדקה ה-25', שוב הירוקים היו קרובים לעלות ליתרון! ליעד מרדכי קיבל כדור רוחב אבל הקשר בעט את מעל לשערו של מקסים טרופימוביץ'. ההתקפה הירוקה לא נחה ובדקה ה-28', עוואד העביר רוחב שמצא שוב את מרדכי, אך גם הפעם הכודר לא מצא את המסגרת. בדקה ה-31', עוואד בנסיון נוסף וגם הפעם השוער הבלארוסי הצליח למנוע הסכנה. בדקה ה-42', סוף סוף הירוקים מצאו את הרשת והיה זה לא אחר מאשר מוחמד עוואד!

הירוקים חוגגים את השער של עוואד (האתר הרשמי, ראובן כהן)

בדקה ה-52 נכנס עמית זנטי על חשבון ליעד ומרדכי, ושתי דקות לאחר מכן הוצהב גיא דהן. 3' דקות מאוחר יותר וזנטי כבר היה קרוב לכבוש, החלוץ קיבל כדור רוחב בתוך הרחבה ובנגיעה שלח כדור שפספס במעט את המסגרת. 

בדקה ה-68', עלו הירוקים ל-0:2! גיא דהן העביר כדור לרחבה, שפגש יד של מגן בלארוסי. השופט שרק לפנדל, אותו תירגם מוחמד עוואד ליתרון כפול. בדקה ה-71', זה כבר 0:3! אבי בוטבול פרץ באגף ימין, העביר רוחב ועמית זנטי כבש מקרוב את השלישי. בדקה ה-74', הגיע הרביעי. אבי בוטבול פרץ פעם נוספת באגף, העביר רוחב ומוחמד עוואד כבש את השלישי שלו והרביעי של הירוקים. החמישי הגיע בתוספת הזמן. יהב גורפינקל הרים, ודולב בורה המחליף נגח חזק פנימה. 0:5.

מוחמד עוואד. שלושער לחלוץ המצוין (האתר הרשמי, ראובן כהן)

הופעה מכובדת של הירוקים הצעירים (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

(האתר הרשמי, ג'ו הירש)