מכבי "שמואל" חיפה רושמת ניצחון נוסף
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי "שמואל" חיפה רושמת ניצחון נוסף
שבת , 08/10/2016

מכבי "שמואל" חיפה רושמת ניצחון נוסף

לאחר ההופעה המרשימה במפעל היוקרתי, שבו שחקניו של איתי מרדכי לליגה ופגשו את הפועל ק"ש. שערים של איתי מוחמד עוואד (3') ואיתן וולבלום (76'), קבעו ניצחון ירוק נוסף. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש)

מכבי "שמואל" חיפה פגשה אחה"צ (שבת), את הפועל קרית שמונה במסגרת המחזור ה-5 של ליגת העל לנוער לעיניהם של נשיא המועדון, מאמן ומנהל הקבוצ הבוגרת. הירוקים הצעירים הגיעו למשחק לאחר הניצחון המרשים בליגת האלופות לנוער על האלופה הבלארוסית, שחטאר סוליגורסק. מאמן הקבוצה, איתי מרדכי ניסה להוריד את שחקניו לקרקע על מנת לשמור על מאזן הנצחונות מתחילת העונה ואכן הצליח לעמוד במשימה

נשיא המועדון יחד עם מאמן ומנהל הקבוצה הבוגרת (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

מוחמד עוואד, החלוץ שכיכב עם שלושער במשחק באמצע שבוע, העלה את הירוקים ליתרון מהיר כבר לאחר 3' דקות של משחק. בדקה ה-40', האורחים נותרו בעשרה שחקנים לאחר כניסה חריפה בים כהן שלא הותירה לשופט ברירה אלא להוציא את הצהוב השני וכתוצאה מכך את הכרטיס האדום לאמיר רוסתום. על אף החיסרון המספרי, הפועל ק"ש לא ויתרה והצליחה להשיג את השוויון ממש לקראת סיום המחצית הראשונה (45'), משער של עידן נחמיאס שעלה מצוין לכדור קרן ומצא את הרשת. 

השחקנים חוגגים את שער היתרון של מוחמד עוואד (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

הירוקים הצעירים יצאו למחצית השניה במטרה ברורה - להשיב את היתרון ולנצח את המשחק. בדקה ה-57', הרמה מדויקת לראשו של עופרי ארד הביאה להדיפה מצוינת של שוער היריבה. בדקה ה-76', איתן וולבלום לקח כדור חופשי מצוין מטווח של כ-18 מטרים שמצא את הרשת וקבע 1:2 ירוק. בדקה ה-80', הזדמנות נוספת של חיפה הסתיימה בהצלה מהקו של בלם קרית שמונה. עד לסיום, התוצאה נותרה בעינה והירוקים הצעירים רושמים ניצחון 5 רצוף! 

איתן וולבלום והחברים לאחר השער השני (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

לגלריית התמונות המלאה מהמשחק, לחצו כאן