2:3 לנוער בבלארוס, היריבה הבאה: דינמו מוסקבה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
2:3 לנוער בבלארוס, היריבה הבאה: דינמו מוסקבה
מאת: מכבי חיפה , |  רביעי , 19/10/2016

2:3 לנוער בבלארוס, היריבה הבאה: דינמו מוסקבה

ליגת האלופות: חניכיו של איתי מדרכי ניצחו בבלארוס משערים של בוטבול, אבו פאני ועוואד והשלימו 2:8 בסיכום הכללי. הירוקים ייפגשו בשלב הבא את היריבה מרוסיה (צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי)

אחרי 0:5 חלק במשחק הביתי לפני כשבועיים, קבוצת הנוער של המועדון יצאה הערב (רביעי) למשחק הגומלין בבלארוס, מול שחטאר סוליגורסק, והשלימה את העבודה עם 2:3 (2:8 בסיכום הכללי). 

הירוקים פתחו טוב וכבר אחרי 8 דקות עלו ליתרון כאשר אבי בוטבול, שבישל פעמיים במשחק הראשון, סידר 0:1. עד השריקה להפסקה כבשו הירוקים עוד פעמיים: מוחמד אבו פאני התכבד בשער השני, ומוחמד עוואד, שכבש שלושער במשחק הראשון, הבקיע את השלישי וקבע את תוצאת המחצית – 0:3. במחצית השנייה הצליחו הבלארוסים לכבוש פעמיים (66', 90'), אך זה לא פגם בחגיגה הירוקה.

ההרכב שפתח במשחק: רועי פוקס, פטר אליאס, יונתן לוי, עופרי ארד, יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, איתן וולנבלום, ים כהן, אבי בוטבול, איאס עראף ומוחמד עוואד. שותפו: עמית זנטי, אופק נדיר, ג'יג'י דרסליה.

היריבה בסיבוב הבא תהיה דינמו מוסקבה מרוסיה - שגברה במפגש כפול (0:2, 0:5) על גבאלה מאזרבייג'אן. המשחקים מול דינמו מוסקבה יתקיימו ב-2 וב-23 בנובמבר, כאשר המנצחת במפגש הכפול תפגוש את אחת מהקבוצות שיסיימו במקום השני בשלב הבתים המקביל. מפגש זה יהיה משחק אחד, במגרש נייטרלי.

יש להם את כל הסיבות לחייך (ג'ו הירש, האתר הרשמי)