"העיקר שנישאר מאוחדים ונמשיך לעבוד קשה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"העיקר שנישאר מאוחדים ונמשיך לעבוד קשה"
שלישי , 25/10/2016

"העיקר שנישאר מאוחדים ונמשיך לעבוד קשה"

אחרי ה-0:2 על מכבי תל אביב, כובש השער השני, גארי קגלמאכר, סיפר: "ברור שזה היה משחק חשוב, אבל עכשיו נצטרך לנצח גם בשבת". מולנסטיין פירגן לאלירן עטר: "מגיע לו להצליח" (צילום: האתר הרשמי, ג'ו הירש)

חמישה חודשים אחרי הזכייה בגביע המדינה עם 0:1 יקר על מכבי תל אביב, הירוקים פגשו שוב את הצהובים, וגם הפעם יצאו עם חיוך: 0:2 גדול, משערים של אלירן עטר וגארי קגלמאכר.

המאמן, רנה מולנסטיין, אמר בסיום המשחק: "כצפוי, זה היה משחק קשה מאוד. מכבי תל אביב קבוצה חזקה, ידענו שלא יהיה פשוט, אבל השחקנים היו פשוט מצויינים ועשו את העבודה שלהם בצורה הכי טובה שאפשר. ידענו שאנחנו חייבים להגן טוב, לצופף, ולנצל את המצבים. הבקענו פעמיים, ועשינו את העבודה".

על אלירן עטר, שחזר מפציעה וכבש, אמר ההולנדי: "אנחנו שמחים שהוא חזר מהפציעה, אחרי כמה חודשים, זה היה תהליך לא פשוט בכלל עבורו. היינו זהירים איתו, הוא היה מחוייב בהחלמה ומגיע לו להצליח".

"המשחק הבא, שוב, הוא המשחק הכי חשוב שלנו. מה שווה הניצחון מול מכבי תל אביב אם לא ננצח גם את הפועל אשקלון?", הוסיף מולנסטיין וטען: "ברור שמשחק מול מכבי תל אביב זה לא עוד משחק, אלא המשחק בישראל. האוהדים מחכים למשחק כזה, ולכן זה ניצחון חשוב, אבל זו ליגה ארוכה וכל משחק הוא חשוב".

"מכבי ת"א זה לא עוד משחק", מולנסטיין (צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי)

מי שכבש את השער השני, שהיה הראשון עבורו במדי הירוקים, הוא גארי קגלמאכר. בסיום המשחק הוא סיפר: "הדבר הכי חשוב במשחק היה להידבק לתוכניות, ידענו מה היתרונות שלהם ועשינו את העבודה שלנו. אנחנו משתפרים, אבל עכשיו נצטרך להמשיך לנצח גם בשבת. ברור שזה היה משחק חשוב, אבל אנחנו באמצע של תהליך ארוך".

בהמשך אמר השחקן מאורוגוואי: "לכל שחקן חדש צריך לתת זמן וצריך לסמוך עליו. יש פה שפה חדשה, המון שחקנים חדשים. אשחק איפה שהמאמן צריך אותי ואעשה את המיטב".

כשנשאל על סיכויי האליפות, אמר: "אנחנו רק במחזור 7 אין מה לדבר על אליפות. יש לנו רגעים טובים, יהיו פחות טובים. העיקר שנישאר מאוחדים ונמשיך לעבוד קשה".

מעל כולם, קגלמאכר (צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי)