איתי מרדכי: נעשה הכל על מנת לעבור לשלב הבא
EN threads facebook youtube instagram tiktok
איתי מרדכי: נעשה הכל על מנת לעבור לשלב הבא
שני , 21/11/2016

איתי מרדכי: נעשה הכל על מנת לעבור לשלב הבא

הירוקים הגיעו לרוסיה לקראת המשחק המכריע נגד דינמו מוסקבה ביום רביעי (12:25, שידור ישיר בספורט 5). אמש והבוקר כבר ערכו אימונים במגרש בו יתקיים המשחק. צילום: האתר הרשמי

הירוקים נחתו אתמול בבוקר במוסקבה לקור מקפיא של מינוס 3 מעלות. לאחר ארוחת צהריים קלה עלו השחקנים לנוח ואחר הצהריים ערכו אימון ראשון. כזכור, המשחק הראשון בין השתיים הסתיים בתוצאה מאופסת. הבוקר, קמו השחקנים ליום אימונים נוסף, כאשר הטמפרטורה עומדת על מינוס 5 מעלות, אבל השמיים בהירים. את האימון אמש והבוקר ערכו השחקנים במתקן של הקבוצה המארחת, שם גם יתקיים המשחק מחר (12:25, שידור ישיר בספורט 5). יש אווירה טובה מאוד בקרב השחקנים והצוות המקצועי, ומורגשת דריכות רבה לקראת המשחק החשוב. לרשותו של איתי מרדכי יעמדו כל שחקני הסגל.

מתרגלים למזג האוויר. שחקני קבוצת הנוער. (צילום: האתר הרשמי)

המנהל המקצועי שמוליק חנין מסר לאתר הרשמי: "מאחר ומדובר בתנאים לא פשוטים שהשחקנים שלנו לא רגילים אליהם הגענו כיומיים לפני המשחק. אנחנו באים מוכנים ונעשה הכל לעבור שלב." מאמן הירוקים, איתי מרדכי הוסיף: "הגענו למוסקבה והמועדון העמיד לנו את כל התנאים להצליח. עומד בפנינו אתגר גדול ועל אף תנאי מזג האוויר והמגרש, נעשה הכל על מנת להצליח ולעבור לשלב הבא."

איתי מרדכי ויוסי ג'אנח. (צילום: האתר הרשמי)

האווירה מצוינת והשחקנים דרוכים. (צילום: האתר הרשמי)