סיכום משחקי השבת במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום משחקי השבת במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן , |  ראשון , 01/01/2017

סיכום משחקי השבת במחלקת הנוער

נערי מכבי חיפה ממשיכים לנצח, נערי השלוחה בנהלל ממשיכים לספוג שערים בדקת הסיום. משחק בעכו בוטל בגלל הצפה. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש)

מכבי "יואל" חיפה (נערים א') ממשיכים לנצח ולעקוב מרחוק אחרי המוליכה מכבי תל אביב. שבע נקודות מפרידות בין השתיים ובחיפה של אברהם אבוקרט יודעים שאם קיים סיכוי לנסות ולהתקרב לכורסת הפסגה, חובה לנצח בכל משחק ובד בבד לשלוח עין תורנית לעבר הגביע. בשבת "יואל" ארחה את הפועל קריית שמונה וגברה עליה 0:2 משערים שכבשו רועי מרדכי לו זה שערו החמישי בנערים א' והוא בכלל בגיל של נערים ב' שם הבקיע 15 שערים. את השער השני, השני העונה, הבקיע נמרוד רטנר.

מאוכזבת השבת היא מכבי "שמעון" חיפה (נערים א' מנהלל) שרצתה להתנער מההפסד הדרמטי באמצע השבוע בגביע עת ספגה שער שער שוויון בדקת הסיום שגרר אותה להארכה ולהפסד למכבי תל אביב. אלא ששחקניו של אריק מלכה נאלצו להישאר תחת שמיכת הפוך אחרי שהמגרש בעכו הוצף מהגשמים העזים שירדו בסוף השבוע והם ייאלצו לשוב למשחק חוזר שייתן תמונה מדויקת יותר על מצבה בטבלה.

קבוצת נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד מ"קצף" ("יהויכים לשעבר) לא נתקלה במכשול גבוה ביפו וגברה על המארחת גדנ"ע תל אביב 0:5. הניצחון משאיר את החיפנים אותם מאמן ערן ססי במשולש הצמרת אותו מובילה מכבי פתח תקווה (34 נקודות) לפני חיפה ומכבי תל אביב (33). סוף פודגוראנו פתח במצוות כיבוש השערים כבר בדקה השנייה וגם סגר אותה (72). בתווך הצטרפו אליו איברהים ג'ואברה (38), מור קקון (48) וליאור טימוטי (63).

סיפור השבת שייך ללא ספק לקבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה מהשלוחה בנהלל. לא מן הנמנע שחניכיו של המאמן אביב קנפו יצטרכו להתחיל להתעסק ב...שעון. כמו אחותם הבכירה מנערים א', גם היא יצאה למשחק חוץ קשה נגד המוליכה בית"ר טוברוק. מה צריך יותר במאבק בין הראשונה לסגניתה ? אקשן. את זה שחקני נהלל סיפקו בשפע במחצית הראשונה שהורידה אותם לחדר ההלבשה עם יתרון מבטיח בן שני שערים. שלו דסטה (8) וג'ורג' חורי (37)  הוליכו למחשבה שהנה אחת משתי הקבוצות אשר טרם נוצחו העונה, תספוג הפסד בכורה. חשבו. הבית"רים לא רצו לוותר והצליחו להשוות בדקה ה-80. קודם לכן (46) הצליחו לצמק. בגלל השוויון הדרמטי נותר פער שתי הנקודות בין טוברוק (33) ל"יהויכים" (31) בעינו. גם כך מדובר בעונה פנטסטית לקבוצת העמק.

ועוד קבוצה שצריך להסיר בפניה את הכובע. למרות המאמץ האדיר שהשקיעו באמצע השבוע שחקניו של יורם בסר ב"מכבי מקס" חיפה (נערים ג') בהדיחם את מכבי תל אביב, נמצא להם הכוח והרצון למצוא "קורבן" נוסף בדמות המוליכה בני יהודה שהגיעה ל"קצף" כשהיא בלתי מנוצחת. חיפה כבשה במחצית הראשונה על ידי בן פרנקו (דקה 23) והורידה את ה"כתומים" מהפסגה. שלוש הנקודות הועילו לחיפה לשמור על המקום החמישי, מרחק שבע נקודות מהמקום הראשון.

מכבי "מקס" חיפה. להסיר בפניה את הכובע (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

ניצחון חוץ נאה קצרה קבוצת ילדים א' (מאמן: אופיר מסיקה) מכבי "מיכאל" חיפה על הפועל תל אביב 1:2 מצמד שעריו של עידן ברנס. בכך השוותה את מספר נקודותיה לזה של מכבי תל אביב (15) בחלוף שישה מחזורים.

מכבי חיפה גולדשנפלד (ילדים א') ארחה בנהלל את מכבי ברקאי המדורגת מעליה וסיימה בתיקו 2:2. קבוצתו של גולן פרל מחפשת ניצחון שלישי בו לא זכתה בחודש האחרון. הקבוצה נותרה במקום השלישי.

אורחת מצליחה נוספת בוולפסון ה"אדום". ילדי קבוצת מכבי "אפרים" חיפה (ילדים ב') הנחילו הפסד בכורה להפועל תל אביב 1:2. לפי שעה ההפסד לא השפיע על דרוג הקבוצות מאחר ולתל אביב משחק עודף (18 נקודות משבעה משחקים) לעומת חיפה של המאמן עופר קולטון ששיחקה בשישה בלבד.

התמודדות שלישית השבת בין ה"ירוק" ל"אדום" ושוב במגרשי הפועל תל אביב. גם ילדים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד אותם מאמן ליעד לבנסולד התקנאה בחברותיה למועדון וניצחה את בעלת הבית 1:3 המציב אותה במקום השישי עם עוד ארבע קבוצות להן 13 נקודות. בשלושת המשחקים האחרונים בליגה הקבוצה כבשה שלושה שערים בכל משחק.

מכבי "עודד" חיפה (ילדים ג'), מוליכת מחוז השרון לא שיחקה בשבת. הפועל חדרה ביקשה לשחק בראשון וידעה גם מדוע. גשמי השבת הפכו את משטח האין דשא בבית אליעזר לעיסת בוץ, בדרך כלל נפגעת ממנו הקבוצה הטובה יותר וכך גם הפעם, קבוצתו של בני הרשקוביץ. עד שלוש דקות לסיום נוצרה תוצאת שוויון 3:3 ואז חיפה הפעילה לחץ כבד, כבשה שלישייה ויצאה עם כל השלל 3:6 והמשך שהייה בפסגה.

קבוצת ילדים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד אותה מאמן שמעון הרוש, התאוששה מהפסד הגביע באמצע השבוע ושבה לנצח. מהמקום השישי גברה בבית על מ.ס.נשר 4:9 וחלפה על פניה בטבלה.

גם בקבוצות טרום א' ניתן לצפות מדי פעם במאבקים צמודים ולוהטים. שתי קבוצות שצברו את מלוא הנקודות, מכבי "ישעיהו" חיפה אותה מאמן משה שושן והפועל רעננה תמשכנה לשמור על מאזן נקי מהפסדים. במפגש שנערך במגרשה של הראשונה השתיים נפרדו בתיקו 5:5 והשאירו את הסטטוס קוו בעינו. הקבוצה המקבילה מכבי חיפה גולדשנפלד ספגה הפסד ליגה שישי מהפועל תל אביב צפון 6:3.

טרום א' (האתר הרשמי, ג'ו הירש)