רוח הלחימה שם, התשוקה שם ואנחנו ממשיכים קדימה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
רוח הלחימה שם, התשוקה שם ואנחנו ממשיכים קדימה
שלישי , 10/01/2017

רוח הלחימה שם, התשוקה שם ואנחנו ממשיכים קדימה

בתום המשחק התראיין מאמן הירוקים והתייחס למשחק. עוד מדבריו: "לאט לאט, שבוע אחרי שבוע נבנה סגל חזק יותר. בסוף נסובב את הגלגל". צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן)

תחילה, התייחס מולנסטיין למשחק: "אני לא מרוצה מהתוצאה כמובן, אבל מה שאנחנו רוצים לראות זה קבוצה שנלחמת ומשחקת בתשוקה. זה מה שהאוהדים רוצים לראות ומה שאני רוצה לראות, וראיתי את זה היום. שלא נטעה, שיחקנו היום נגד קבוצה טובה מאוד. אני לא יכול להאשים את השחקנים ולהגיד שהם לא נלחמו".

המאמן נשאל גם לגבי הסגל הצעיר איתו הגיע בשל שחרורי השחקנים: "זאת המדיניות של המועדון וזה מה שתכננו. להעלות צעירים לקבוצה הבוגרת זה חלק מהרצון וחלק מהאסטרטגיה שלנו. היום היה נסיון מעולה לעוואד וזנטי ואני חושב ששניהם שיחקו מצוין. אנחנו נביא עוד שחקנים בכירים טובים ולאט לאט, שבוע אחרי שבוע נבנה סגל חזק יותר". לגבי המשך העונה, אמר ההולנדי: "יש עוד הרבה משחקים לשחק והרבה נקודות לשחק עבורן. אנחנו רוצים להגיע הכי גבוה שניתן וכמובן שאנחנו רוצים להגיע לאירופה. עדיין, אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים ואנחנו צריכים לעבוד קשה ולהרוויח את זה. רוח הלחימה שם, התשוקה שם ואנחנו ממשיכים קדימה, ובסוף נסובב את הגלגל".

גם קפטן הקבוצה, דקל קינן התראיין בתום המשחק והתייחס למשחק ולעתיד הקבוצה: "בחלון ההעברות הנוכחי מכבי חיפה כבר החתימה שחקן אחד או שניים ואני מאמין שהשינויים ימשכו. אני חושב שאי אפשר לבוא בטענות לרצון וללחימה שלנו. כרגע קשה לנו להתמודד עם באר שבע באיכות ובנסיון. נתנו את הכל ואני חושב שהקהל גם ידע להעריך את זה וזה הדדי. יש לנו עוד עונה ארוכה והרבה על מה לשחק. הבסיס של המועדון שמורכב מהקהל הזה ומהבעלים וההנהלה, זה הדבר הכי חזק במועדון, והמועדון הזה רק ילך ויתקדם ויהיה למעלה בקרוב מאוד".

חלק מהבסיס של המועדון. הקהל הירוק היום בטרנר. (צילום: האתר הרשמי)