אנחנו צריכים לבוא ולהשיג את המטרה שלנו ולנצח
EN threads facebook youtube instagram tiktok
אנחנו צריכים לבוא ולהשיג את המטרה שלנו ולנצח
חמישי , 19/01/2017

אנחנו צריכים לבוא ולהשיג את המטרה שלנו ולנצח

הקשר הירוק התראיין הבוקר במסיבת העיתונאים השבועית שנערכה בכפר גלים והתייחס למשחק בשבת נגד קרית שמונה. עוד מדבריו: "המועדון עובר שינויים גדולים במטרה לייצר כדורגל טוב יותר". צילום: ראובן כהן

הבוקר התקיימה בכפר גלים מסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה לקראת משחק החוץ נגד קרית שמונה בשבת (16:00). רועי קהת, קשרה של הקבוצה הגיע לענות על שאלות העיתונאים.
 
תחילה, נשאל קהת איך הוא מרגיש לקראת המשחק נגד קרית שמונה, הקבוצה בה הוא גדל: "לקרית שמונה יש המון משמעות בקריירה שלי וזה מקום שתמיד בלב שלי אבל כמובן שעכשיו אני במכבי חיפה ואני מחויב למועדון שלי. אנחנו צריכים לבוא ולהשיג את המטרה שלנו ולנצח. זה משחק מאוד חשוב בשבילנו. אנחנו בטוחים בעצמנו ובטוחים שאנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה בשבת".
 
לגבי היכולת של הקבוצה, ושלו באופן אישי, אמר הקשר: "זה נכון שאנחנו לא מייצרים את מה שהסביבה מצפה אבל המועדון עובר שינויים גדולים במטרה לייצר כדורגל טוב יותר. ברגע שיש הרבה שינויים בקבוצה, הרבה שחקנים שהלכו והרבה שהגיעו, זה יכול ליצור מעט עליות וירידות וזה יתייצב בהמשך, והתוצאות גם יגיעו. אנחנו עושים את כל העבודה באימונים ובמשחקים ומנסים לייצר את הכי טוב שלנו ולפעמים זה לא בא לידי ביטוי ולוקח זמן. גם ברמה האישית, אני עובד קשה באימונים ומנסה להגיע לכושר הכי טוב שלי ולהביא את זה לידי ביטוי במשחקים".
 
קהת התייחס גם בעניין ההעמדה שלו במגרש: "אני צריך להביא את עצמי לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר בכל עמדה ואני בטוח שאני יוכל לתרום יותר. אני מצפה מעצמי שבכל עמדה שנותנים לי אני אתרום כמה שיותר ואעמוד במטרות שלי".

לבסוף, התייחס הקשר גם לקהל הירוק: "משהו מדהים בכל קנה מידה. צריכים להוריד בפניהם את הכובע. כל פעם שאנחנו מסתכלים עליהם אחרי תוצאה לא טובה אנחנו מרגישים כאב בפנים וחבל לנו שאנחנו מאכזבים אותם. אני באופן אישי אוכל את עצמי מבפנים שאני רואה את הקהל הזה אחרי הפסדים. אנחנו רוצים להביא לקהל הזה תוצאות טובות".

 

"אני עובד קשה באימונים ומנסה להגיע לכושר הכי טוב שלי". צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן)