כשניר דוידוביץ' פגש את תלמידי ברנקו וייס
EN threads facebook youtube instagram tiktok
כשניר דוידוביץ' פגש את תלמידי ברנקו וייס
שלישי , 14/02/2017

כשניר דוידוביץ' פגש את תלמידי ברנקו וייס

מפגש מיוחד נערך היום (ג'), במתחם האימונים "קצף". דוידוביץ':"גם אם כל אחד מכם ישפיע רק קצת, בסופו של דבר ההשפעה תהיה גדולה ונוכל להתקדם ולהגיע לחברה ללא אלימות, נדע לכבד האחד את השני ולהיות סבלניים."

היום (ג'), התארחו במתחם האימונים "קצף" נציגי בתי הספר השונים למפגש "קפטנים" לקראת טורניר מיוחד שיערך בקרוב בין כל בתי הספר. רשת בתי הספר - ברנקו וייס כוללת בתוכה 14 בתי ספר ייחודיים לנוער בסיכון חינוכי (הממוקמים מרמת הגולן ועד אילת). במהלך המפגש הם זכו לשיחה אישית עם אחד מגדולי השוערים בכל הזמנים של הירוקים, ניר דוידוביץ'. 

במהלך השיחה, ניר דיבר על חשיבות נושא "האדם לפני השחקן". בנוסף, סיפר כי הוא יודע שלא תמיד קל להבליג על דברים שקורים במשחקים, אבל זו גדולה של האדם – קודם כל כאדם ואח"כ כספורטאי, במיוחד כאשר ספורטאים ככלל וכדורגלנים כפרט מהווים מודל לחיקוי, בעיקר אצל ילדים ובני נוער. דוידוביץ', סיפר כי חונך שאין קיצורי דרך, המחויבות צריכה להיות 100%, ושהשקיע את כל כולו, ותמיד שם את טובת הקבוצה והמועדון לפני טובתו האישית.

ניר פנה לנערים בבקשה: "חשוב שתעבירו את המסרים הלאה, גם אם כל אחד מכם ישפיע רק קצת, בסופו של דבר ההשפעה תהיה גדולה ונוכל להתקדם ולהגיע לחברה ללא אלימות, נדע לכבד האחד את השני ולהיות סבלניים."

(האתר הרשמי מכבי חיפה)