קינן: "אתם ההשראה שלנו"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
קינן: "אתם ההשראה שלנו"
ראשון , 26/02/2017

קינן: "אתם ההשראה שלנו"

שחקני הקבוצה המשיכו גם השנה את המסורת ארוכת השנים וחגגו עם ילדי בית ספר אופקים את חג הפורים. צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה

המסורת נמשכת: גם השנה הגיעו נציגי ושחקני מכבי חיפה למסיבת הפורים השנתית של בית הספר "אופקים". עם השנים הפך האירוע לירוק במיוחד, זו השנה ה-16 ברציפות ששחקני הקבוצה מגיעים לחגוג עם הילדים המיוחדים של בית הספר את החג ולקחת חלק בפעילות המרגשת. גם מנכ"ל המועדון, אסף בן דב ומנהלת קשרי אוהדים, מיטל משה, נכחו במסיבה שהתקיימה במלון דן כרמל וסייעו לשחקנים לחלק לילדים שי מיוחד לחג. 

קפטן הקבוצה, דקל קינן, היה נרגש במהלך האירוע ופנה לילדים: "אתם ההשראה שלנו, אנו רואים איך אתם מתמודדים עם קשיים לא פשוטים בכלל וחווים מציאות יומיומית לא קלה ושאנו רואים שאתם עושים את זה עם חיוך, שמחה ואושר, אתם גורמים לנו להבין שאנחנו צריכים ללמוד מכם. אנו שמחים מאוד להיות פה ולראות אתכם מחייכים, אתם עושים אותנו מאושרים. שיהיה לכולנו חג שמח"

מנהלת בית הספר אופקים, סוזנה רייף, הודתה לשחקי מכבי חיפה במכתב מרגש: "אין שנה שהם לא באים אלינו, מגיעים ולוקחים חלק ממסיבת הפורים שלנו בהתלהבות, ברגישות ועם המון המון נתינה. שחקני כדורגל ובפרט שחקני הבית, מכבי חיפה, מהווים מקור השראה עבור תלמידי בית ספר אופקים. להתאמץ להשגת יעד, לעבוד קשה ולמתוח את גבולות הגוף כדי להשיג את המטרה הם ערכים משותפים שלכם... ולנו.

אנחנו רוצים להודות לכם מקרב לב על זה שאתם פה, מלווים אותנו ותומכים בנו לאורך כל השנים. והליווי ותמיכה הוא  ולא רק בפורים; נאיף, תלמיד מהכיתה של יעל נוימן, שהוא לא נמצא היום כי הוא חולה ומאושפז בבית חולים, הוא חלם ששחקן מכבי חיפה ילמד אותו להקפיץ כדור על הראש... אני רוצה לספר לכם שרועי קהת הגיע לביה''ס אופקים לפגוש את נאיף ולהקפיץ יחד כדור על הראש.

תודה גדולה למיטל משה, מנהלת קשרי האוהדים שדואגת ומביעה איכפתיות ורגישות רבה. מאחלים לכם הצלחה וניצחונות רבים. בהצלחה עם גיא לוזון המאמן החדש ושתצליחו לעלות לפליי אוף ולשחק באירופה. אנחנו מאחלים לכם גם שתמשיכו להיות כל כך מחוברים לשטח ולחלומות של האנשים. להתראות בשנה הבאה!!!!"

בבית ספר אופקים קיימת שאיפה לעצמאות ואוטונומיה של התלמיד, לקראת השתלבותו בקהילה ולמען איכות חיים טובה. בית הספר ממקד את תוכניות העבודה סביב אישיותו של התלמיד ואורח חייו בשלושה תחומים: התחום האקדמי, כישורי חיים ובתחום ההתנהגותי חברתי. שילוב מירבי של הבוגר בקהילה הינה מטרה מרכזית בעשייה החינוכית הבית ספרית.

תעודת הוקרה שניתנה למועדון 

(האתר הרשמי מכבי חיפה)

(האתר הרשמי מכבי חיפה)

(האתר הרשמי מכבי חיפה)
 
 
(האתר הרשמי מכבי חיפה)
 
 
(האתר הרשמי מכבי חיפה)
 
 
(האתר הרשמי מכבי חיפה)
 
 
(האתר הרשמי מכבי חיפה)