מכבי "שמואל" חיפה מנצחת את הפועל ראשון לציון
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי "שמואל" חיפה מנצחת את הפועל ראשון לציון
ראשון , 05/03/2017

מכבי "שמואל" חיפה מנצחת את הפועל ראשון לציון

שחקניו של איתי מרדכי חגגו בזכות שערים של אדם אבו ג'אנב (20) ומיכאל בן ברוך (90). הפער בפסגה עומד על עשר נקודות. צילום: האתר הרשמי, ג'ו הירש)

ראשון לציון מארש. גם נציגת עיר היין נכנעה בביתה למוליכת הליגה הלאומית לנוער, מכבי "שמואל" חיפה הממשיכה לשמור על פער בן עשר נקודות מסגניתה הפועל רעננה וכל זאת ערב שני המשחקים הרצופים שיתקיימו בשבוע הבא (גביע) ובתחילת אפריל ב"משחק העונה" הסופי בהחלט ממנו תצא האלופה החדשה.

עבור החיפנים של איתי מרדכי זה היה משחק חוץ שלישי ברציפות וגם אותו בהצלחה גדולה עם ניצחון 0:2. המגרש בראשון לציון הווה לא פעם אבן נגף בפני החיפנים ומתוך 20 משחקי החוץ שלהם מול המקומיים הפסידו בחמישה וסיימו ללא הכרעה בחמישה אחרים. היום ה"ירוקים" קטפו את ניצחונם העשירי במפגש ה-40 מאז כוננה ליגת העל לנוער לפני 33 שנים. עם 56 נקודות מתוך 63 המסלול החיפני מוליך לאפשרות שהשנה יקבעו שיאים חדשים. בראש וראשונה מספר הנקודות שאלופה (בדרך) סיימה את העונה. שלוש פעמים קבוצות צברו 75 נקודות, מתוכן חיפה פעמיים ב-2002/03 עם רוני לוי וב-2009/10 כאשר המאמן הנוכחי איתי מרדכי אימן. גם לבית"ר ירושלים היו 75 נקודות (עונת 2006/07) וכעת חיפה תנסה לצבור 20 נקודות מתוך 27 כדי להציב רף צבירה חדש. מבצע קשה ביותר.

היום בראשון לציון חיפה עלתה ליתרון ראשון משער חגיגי והיסטורי שכבש המגן אדם אבו-ג'אנב (20) לו היה זה שער ראשון במדי קבוצת הנוער. את החותמת הסופית העניק מיכאל בן-ברוך (90) שנכנס בדקה ה-58 והבקיע שער שישי בליגה. הרכב חיפה: רועי פוקס, אדם אבו-ג'אנב (סהר דבח/75), עופרי ארד, גיורגי דרסיליה, יהב גורפינקל (אופק נדיר/90), מוחמד אבו-פאני, ים כהן (מחמוד ג'אבר/87), איתן וולבלום, גיא דהן (מיכאל בן-ברוך/58), ליעד מרדכי (איאס עארף/53), גל קתבי.

ניצחון חוץ נוסף לשחקנים של איתי מרדכי (האתר הרשמי, ג'ו הירש)