"אנחנו צריכים להיות ממוקדים אך ורק בניצחון"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"אנחנו צריכים להיות ממוקדים אך ורק בניצחון"
חמישי , 09/03/2017

"אנחנו צריכים להיות ממוקדים אך ורק בניצחון"

מאמן הירוקים התראיין הבוקר במסגרת מסיבת העיתונאים השבועית לקראת הפועל רעננה בשבת (20:30). עוד מדבריו: "לחץ זה אתגר, והאתגר הוא קודם לנצח את רעננה ולהתעלם מכל הרחשים מסביב" (צילום: ראובן כהן)

הבוקר התקיימה בכפר גלים מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק הגורלי נגד הפועל רעננה בשבת (20:30), בו ינסו הירוקים להשיג את הכרטיס החשוב לפלייאוף העליון. מאמן הקבוצה, גיא לוזון הגיע לענות על שאלות העיתונאים.

ראשית, התייחס לוזון למשחק הקרוב: "אם נחשוב על הפרש השערים אז אין שום סיכוי שננצח. אנחנו צריכים להיות ממוקדים אך ורק בניצחון, דבר שלא קרה חודשים כאן בחיפה. ברגע שנהיה בשלב שאנחנו מובילים והבטחנו את הניצחון, אם יהיה מצב כזה, אז נחשוב על הפרש שערים. רעננה יריבה עיקשת מאוד שעשתה בעיות למכבי חיפה גם בסיבוב הקודם."

בהמשך, התייחס המאמן הירוק גם לאלמנט הלחץ שעשוי להשפיע בשל קיום המשחקים של בני סכנין וקרית שמונה במקביל למשחק נגד רעננה: "אחרי שידענו ששתי הקבוצות, גם בני סכנין וגם קרית שמונה ניצחו בשבת, וידענו שאנחנו חייבים לנצח את בית"ר בשני, גם שם היה לחץ ועמדנו בזה יפה. לחץ זה אתגר, והאתגר הוא קודם לנצח את רעננה ולהתעלם מכל הרחשים מסביב, כולל מה קורה עם הקבוצות האחרות".

לגבי הסגל שיעמוד לרשותו, אמר לוזון: "יהיו חיסורים והרבה זה בטוח. היום אחרי האימון אני אהיה יותר חכם. בשלב זה אלירן עטר ועומר דמארי בוודאות לא ישחקו. ישנם סיכויים נמוכים שרוקאביצה ישחק. וגילי ורמוט כרגע בספק".

לקראת תום מסיבת העיתונאים, נשאל לוזון גם על המשחק ההיסטורי אמש בליגת האלופות, בו ברצלונה ביצעה מהפך היסטורי על חשבונה של פריז סן-ז'רמן: "האמת, נרדמתי במחצית והשלמתי את הצפייה במחצית השניה רק כשהתעוררתי היום בשש בבוקר וראיתי את המשחק כאילו ב'לייב'. זה משחק שיכנס לפנתיאון. היה שם המון אמונה, אגרסיביות וטכניקה עילאית. הכל מהכל. בקבוצות האלה נמצאים השחקנים הטובים בעולם בכל האספקטים."

צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן)