לקראת ב"ש: אזלו הכרטיסים שהוקצו לקהל הירוק
EN threads facebook youtube instagram tiktok
לקראת ב"ש: אזלו הכרטיסים שהוקצו לקהל הירוק
חמישי , 16/03/2017

לקראת ב"ש: אזלו הכרטיסים שהוקצו לקהל הירוק

שחקניו של גיא לוזון יפגשו את שחקניו של ברק בכר באצטדיון טרנר ביום ראשון (19.3), בשעה: 21:00. האוהדים הירוקים רכשו את כל הכרטיסים למשחק המרתק. צילום: האתר הרשמי (ואסים מואסי)

הפלייאוף העליון יוצא לדרך: הקבוצה מהכרמל ממשיכה בהכנותיה לקראת ההתמודדות הצפויה אך ישנה סבירות שתיאלץ להסתדר ללא צמד החלוצים, עומר דמארי ואלירן עטר שנמצאים בספק גדול לסגל בשל הפציעות. מאמן הקבוצה, גיא לוזון, התראיין במסיבת העיתונאים והתייחס תחילה לשלב הפלייאוף העליון: "אנחנו בפלייאוף העליון וזה היה חשוב. בשלב זה הקבוצה לא מתרכזת במטרות ארוכות טווח אלא במשחק הקרוב, ננסה לעשות את המירב. היעד הוא קודם כל לנצח את המשחק הבא, זה מה שעומד לנגד עיני".

לוזון התייחס גם למשחק וליריבה: "הפועל באר שבע הקבוצה הטובה בארץ, יש לה שחקני התקפה מצוינים ומדובר באלופה. זאת קבוצה שלא הפסידה עדיין בטרנר, יש לנו יופי של אתגר. לא נגיע בפחד, אנו ניישר מבט".

כמו כן, המכירה למשחק שהחלה אתמול, (רביעי), איפשרה לבעלי מנויים בלבד, לרכוש כרטיס אחד ובתוך פחות מיממה רכשו האוהדים את כל הכרטיסים שהוקצו להם לטובת המשחק. אנו ממליצים לכל רוכשי הכרטיסים לאסוף אותם מראש. שימו לב, בעת איסוף הכרטיס יש להציג את כרטיס המנוי ואת כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה.

ניתן לאסוף את הכרטיסים ממשרד הכרטיסים בימים הבאים:

  • יום ו' (17.3), בין השעות: 09:00-13:00
  • יום א' (19.3), בין השעות: 09:00-14:00
  • לחילופין, ניתן לאסוף את הכרטיסים מקופות האצטדיון ביום המשחק החל מהשעה 18:30. בעת איסוף הכרטיס יש להציג את כרטיס המנוי ואת כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה.

פרטים נוספים:

  • אוהדי מכבי חיפה יושבים ביציע 9.
  • שימו לב, בעת איסוף הכרטיס יש להציג את כרטיס המנוי ואת כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה.
  • מומלץ לאסוף את הכרטיסים מראש.

הקהל הירוק בטוטו טרנר. המכירה הסתיימה (האתר הרשמי, ואסים מואסי)