"מה שעומד לנגד עיניי זה לנצח את המשחק הבא"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"מה שעומד לנגד עיניי זה לנצח את המשחק הבא"
רביעי , 15/03/2017

"מה שעומד לנגד עיניי זה לנצח את המשחק הבא"

מאמן הקבוצה, גיא לוזון, התראיין במסגרת מסיבת העיתונאים לקראת המשחק הקשה נגד הפועל באר שבע שצפוי להתקיים באצטדיון טרנר. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן)

ביום ראשון הקרוב, יפתחו הירוקים את הפלייאוף העליון במשחק חוץ קשה נגד הפועל באר שבע 21:00). לקראת המשחק המרתק, התייצב מאמן הקבוצה למסיבת עיתונאים והתייחס תחילה לפלייאוף העליון: "ראשית, אנחנו בפלייאוף העליון וזה היה חשוב. בשלב זה הקבוצה לא מתרכזת במטרות ארוכות טווח אלא במשחק הקרוב, ננסה לעשות את המירב. היעד הוא קודם כל לנצח את המשחק הבא, זה מה שעומד לנגד עיני".

לוזון נשאל לגבי שיתוף השחקנים הצעירים: "זה תלוי בהם, שחקן שיציג יכולת ראויה וטובה יהיה בהרכב בלי קשר לגילו. הכל עניין של יכולת וצרכים במשחק נתון".

לקראת המשחק נגד באר שבע אמר: "הפועל באר שבע הקבוצה הטובה בארץ, יש לה שחקני התקפה מצוינים ומדובר באלופה. זאת קבוצה שלא הפסידה עדיין בטרנר, יש לנו יופי של אתגר. לא נגיע בפחד, אנו ניישר מבט".

לאחר חודש במועדון ישנה תחושה של שינוי: "כל מה שקורה לי עם האינטראקציה עם השחקנים, מתחרש באופן טבעי. תפקידי לא רק להביא תוצאות אלה לגרום לשחקנים לעבוד קשה ולחייך. אני והשחקנים מחויבים לבוא כל משחק על מנת לתת מאה אחוז. אנחנו עובדים על דברים בצורה מקצועית, הקבוצה נראית מחויבת יותר וזה מה שחשוב. קודם יש את הבסיס וצריכה לבוא השקעה ורצינות כמו בכל מועדון בעולם".

על ההכנות לעונה הבאה: "גם במידה והתחלנו או לא, זה ישאר ביני לבין המועדון, לא מתכוון לומר על הפגישות או על הרשימת שחקנים שלנו. אתם תדעו מההודעות הרשמיות שיצאו מתוך המועדון וכך זה צריך להיות. לכן, בנוגע לרכש אני לא מתכוון לענות. המאמן נשאל האם ישנה כוונה לשחרר שחקנים: "כרגע אני לא מתכוון לשחרר אף אחד, אני בוחן, רואה וסיכומים נעשה בסוף העונה".

לסיום, נשאל לוזון על התנאים במכבי חיפה בהשוואה לאירופה: "למועדונים הקטנים באירופה אין מתקנים מהסוג הזה. התנאים והמתקנים כאן מתאימים למועדונים הטובים באירופה. להרבה קבוצות באירופה אין תנאים כאלה".

המאמן עוקב אחר השחקנים במהלך האימון (האתר הרשמי, ראובן כהן)

מכירת המנויים לפלייאוף העליון יוצאת לדרך: תוכלו ליהנות ממחיר מיוחד לחמשת משחקי הבית שנותרו לירוקים באצטדיון סמי עופר. לרכישה ופרטים נוספים ניתן ללחוץ על הכתפור התחתון: