ילדי המכללה לכדורגל יוצאים לטורניר בברצלונה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ילדי המכללה לכדורגל יוצאים לטורניר בברצלונה
שני , 20/03/2017

ילדי המכללה לכדורגל יוצאים לטורניר בברצלונה

ילדי טרום ליגה של המכללה לכדורגל כרמיאל בחסות מכבי חיפה יקיימו שלושה משחקי אימון מול קבוצות ספרדיות בברצלונה

המכללה לכדורגל כרמיאל בחסות מכבי חיפה הינה בית הספר לכדורגל מהגדולים בארץ ומונה כ-430 ילדים. המכללה נמצאת בקשר הדוק עם מועדון כדורגל מכבי חיפה כאשר רק בחודשים האחרונים העביר בית הספר ארבעה שחקנים לקבוצות הליגה השונות של המועדון הירוק. גם השנה, ילדי טרום ליגה של המכללה יצאו לברצלונה במשלחת של 19 ילדים בליווי צמד מאמני המכללה לכדורגל, מוטי מרדכי ומיידן שטיינברג (יוצא מחלקת הנוער של מכבי חיפה) ומנהל המכללה לכדורגל כרמיאל, אבי גיסברג אשר גדל במחלקת הנוער של הירוקים ואף זכה בדאבל היסטורי בעונת 91/92.

ילדי המכללה לכדורגל כרמיאל.

ילדי הטרום יקיימו שלושה משחקי אימון מול קבוצות ספרדיות ביניהם ניתן למצוא את אספניול במהלך שמונה ימים בהם ישהו בברצלונה. כמו כן, ילדי המכללה יעברו אימון במגרש של אספניול ויקבלו הדרכה משני מאמני מחלקת הנוער של אספניול. בנוסף, יהיו אורחיה של מחלקת הנוער של ברצלונה! הילדים יצפו באימוני קבוצת הנוער של ברצלונה, יסיירו במתחם האימונים בלה מאסיה - המקום בו גדלו מסי, צ'אבי, אנייסטה, ויקטור ואלדס, פויול ואחרים . יתרה מזאת, ילדי המכללה יזכו להיות נוכחים במשחק של ברצלונה מול ולנסיה בקאמפ נואו ויערכו סיור במגרש, בחדרי ההלבשה וכן במוזיאון הקבוצה. מכבי חיפה דאגה להעביר שני סטים של תלבושות, כמו כן יקבלו ילדי המכללה לכדורגל  קפוצ'ון מרהיב וחולצה יצוגית של מכבי חיפה תרומת רימקס תגליות שנתנו חסות לילדי המכללה לקראת נסיעתם למסע לברצלונה.

את המסע לברצלונה אירגן, אבי גיסברג, מנהל המכללה לכדורגל כרמיאל ושחקן שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה. אבי עובד בשיתוף פעולה מלא עם יניב כהן, מנהל מחלקת הנוער ובקשר יומיומי עם יוסי צרפתי, המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה. אבי יליד אורוגוואי דובר ספרדית ומאוד מוערך בברצלונה ובמכבי חיפה.

אבי גיסברג, מנהל המכללה לכדורגל כרמיאל. 

לפרטים נוספים ניתן לפנות למנהל המכללה לכדורגל כרמיאל, אבי גיסברג בטלפון: 0523-740-923. כמו כן, ניתן להיכנס לאתר המכללה לכדורגל שם תוכלו למצוא את כל המידע על  המכללה לכדורגל כרמיאל בחסות מכבי חיפה. 

תמונה קבוצתית של שחקני מכללת כרמיאל

אבי גיסברג יחד עם איתמר צ'יז'יק ויניב כהן