אלירן עטר ועומר דמארי ערכו אימון מלא
EN threads facebook youtube instagram tiktok
אלירן עטר ועומר דמארי ערכו אימון מלא
רביעי , 22/03/2017

אלירן עטר ועומר דמארי ערכו אימון מלא

הירוקים ממשיכים בהכנות לקראת המשחק הצפוי נגד בית"ר ירושלים לאחר פגרת הנבחרת. וגם: הקבוצה קיימה אימון פתוח עם אוהדים (האתר הרשמי מכבי חיפה)

בעוד עשרה ימים צפויים שחקניו של גיא לוזון לארח את שחקניו של שרון מימר באצטדיון "סמי עופר" במסגרת המחזור ה-28 של ליגת העל. הקבוצה מהכרמל, ממשיכה בהכנותיה לקראת המפגש החשוב כשהחדשות הטובות מגיעות מכיוונם של צמד החלוצים, אלירן עטר ועומר דמארי שערכו היום אימון מלא. מנגד, פיטים אזמי, אניס אלושי ורועי קהת זכו לקבל טיפולים ועקב כך לא נטלו חלק באימון. שחקן נוסף שצפוי לשוב לפעילות רק בתחילת שבוע הבא הוא סאן מנחם, שמתאושש מהפגיעה הקשה שספג במשחק נגד הפועל באר שבע.

שחקנים נוספים שנעדרו מהאימון בעקבות זימונם לסגל הנבחרת האולימפית הם: נטע לביא, עמית זנטי, עומרי גלזר ושי בן דוד. הבלם האיסלנדי, הולמאר איולפסון, זומן לסגל נבחרתו ולכן לא נכח באימון הקבוצה. מחר (חמישי), צפוים הירוקים לקיים משחק אימון נגד בני יהודה ת"א ולאחר מכן יצאו לפגרת נבחרת עד יום שני הבא.

בנושא אחר, עשרות משפחות עם ילדיהם הגיעו היום לאימון הקבוצה וזכו לפגוש את השחקנים כחלק מהקשר ההדוק הקיים בין המועדון לאוהדיו. מעט לפני יציאת השחקנים לאימון, זכו הילדים להצטלם, לקבל ברכות וחתימות מהשחקנים שניסו להחזיר לאוהדים את האהבה שהם מקבלים כמדי שבוע. ניתן להוסיף ולומר שבמקום נרשמה התלהבות רבה לנוכח המפגש של בני הנוער והילדים עם השחקנים. 

עומר דמארי. שב להתאמן (האתר הרשמי מכבי חיפה)

אלירן עטר. ערך אימון מלא (האתר הרשמי מכבי חיפה)

(האתר הרשמי מכבי חיפה)

יום פתוח עם האוהדים (האתר הרשמי מכבי חיפה)

השחקנים דאגו להעניק חתימות (האתר הרשמי מכבי חיפה)

(האתר הרשמי מכבי חיפה)