קינן: "הסיפור של שון נגע בכולם"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
קינן: "הסיפור של שון נגע בכולם"
שני , 01/05/2017

קינן: "הסיפור של שון נגע בכולם"

נציגי ושחקני המועדון לקחו חלק באירוע מרגש לזכרו של שון כרמלי. דקל קינן ועמית זנטי העניקו חולצה ממוסגרת עם שמו להוריו היקרים. צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה

זוכרים ולא שוכחים: לפני כחודש התקיים משחק ראווה מיוחד לזכרו של החייל, שון כרמלי שנפל במהלך מבצע "צוק איתן". קבוצת ותיקי מכבי חיפה פגשה קבוצת כוכבים כשכל המטרה של המשחק הייתה ברורה - לכבד את זכרו של שון.

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב נכח אף הוא באירוע ויחד עימו כיבדו בנוכחותם נציגים נוספים מההנהלה, מהצוות המקצועי ושחקני הקבוצה. במחצית המשחק, התקיים טקס מרגש ובמהלכו העניקו, דקל קינן ועמית זנטי, חולצה ממוסגרת עם שמו והספרה 13 (הגדוד בו שירת שון) להוריו.

אלון כרמלי, אביו של שון, היה נרגש מהאירוע ובראיון לאתר הרשמי, סיפר כיצד שון החל לאהוד את הירוקים: "שון התחיל לאהוד את מכבי חיפה כבר בגיל 4, היינו מגיעים לארץ לחודש או חודשיים והוא היה מצטרף אליי לכל המשחקים".

על האירוע והמשחק הראווה אמר: "האירוע הזה הוא קודם כל מאוד מרגש, המשפחה שלנו התרגשה מעצם הרעיון לבוא ולעשות אירוע לזכרו של שון אחרי שנתיים וחצי. לראות כאן את שחקני העבר שחלקם היו כוכבים גודלים וחלקם היו סמלים גדולים, זה מאוד מרגש".

שוער העבר, יעקב בוסקילה, התייחס לקיום משחק הראווה המיוחד: "היום באנו לכבד חייל צה"ל שנפל במבצע "צוק איתן" והוא היה חייל בודד, אנחנו לא שוכחים את החיילים שלנו וזה המקום שלנו פה לבוא ולזכור אותם ולהוקיר להם על מה שהם עושים עבור המדינה שלנו"

דקל קינן, שיתף אותנו בתחושותיו ובקשר האישי שלו עם המפשחה: "אני נמצא בקשר רציף עם המשפחה, הסיפור הזה נגע בכולם אבל באופן אישי אני יכול להגיד שהיה לי חשוב מאוד ליצור קשר עם המשפחה ברגע ששמעתי ששון היה אוהד שרוף שלנו ומאז אנו נמצאים בקשר רציף". 

הקפטן הירוק המשיך ואמר: "המועדון שומר על קשר גם עם המשפחה וגם עם האוהדים שלנו. אני חושב שזה אחד הדברים החיובים שהמועדון עושה, חיזוק הקשר עם החברה הישראלית. הקשר שלנו עם החברה הולך ומתפתח ואני חושב שזה מחובתינו".

דקל קינן ועמית זנטי מעניקים את החולצה הממוסגרת להורים (האתר הרשמי מכבי חיפה)

ותיקי מכבי חיפה במהלך הטקס (האתר הרשמי מכבי חיפה)

החולצה של שון (האתר הרשמי מכבי חיפה)

מאמן הקבוצה, גיא לוזון יחד עם אלון, אביו של שון (האתר הרשמי מכבי חיפה)

שחקן העבר, אברהם אבוקרט, במהלך משחק הראווה (האתר הרשמי מכבי חיפה)

הכיתוב על חולצות השחקנים (האתר הרשמי מכבי חיפה)