מחנה פסח: הילדים פגשו את השחקנים הירוקים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מחנה פסח: הילדים פגשו את השחקנים הירוקים
רביעי , 05/04/2017

מחנה פסח: הילדים פגשו את השחקנים הירוקים

החג קרב ובא ומחנה פסח הירוק כבר בעיצומו. שחקני הקבוצה הבוגרת וקבוצת הנוער הגיעו על מנת לפגוש את הילדים. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש)

מחנה הפסח של מכבי חיפה נמצא בעיצומו: המחנה שהחל בתחילת השבוע (ראשון), כולל עשרות תלמידי כיתות א' עד ח' שנרשמו למחנה הירוק ונהנים ממגוון אירועים ואטרקציות. כמו כן, כל ילד שנרשם קיבל חולצה של מכבי חיפה. 

במהלך המחנה זכו הילדים לקבל סיור מיוחד במגרשה הביתי של מכבי חיפה - אצטדיון "סמי עופר". הסיור כלל כניסה אל האזורים הרגישים ביותר שמעטים זוכים להיחשף אליהם כדוגמת חדר ההלבשה של הקבוצה, חדר החימום של השחקנים רגע לפני יציאתם אל כר הדאש, חדר מסיבת העיתונאים בו מקיים המועדון את הראיונות לאחר משחקי הקבוצה, חדר הבקרה השולט על המתרחש בזמן משחק ועוד...

בנוסף לסיור המיוחד, שחקני הקבוצה הבוגרת וקבוצת הנוער של המועדון הגיעו הבוקר (רביעי), לפגוש את הילדים הנרגשים במתחם האימונים "קצף". במהלך המפגש המרתק, השחקנים שוחחו עם הילדים, הצטלמו, העניקו חתימות ובמקום נרשמה התלהבות רבה. 

מנהל מחנה הפסח, נפתלי רובין, התייחס למחנה ולאווירה בו: "מחנה הכדורגל של מכבי חיפה המקצועי ביותר בצפון והאווירה מצויינת. נגילאי הילדים מגן חובה עד כיתה ח'. כל יום הילדים מתנסים בפעילות אחרת (סיור, מפגש עם שחקנים, אימון קואורדינצה וכוח, סרט , טורניר ועוד. הילדים מאוד נהנים מהמחנה כדורגל ומצוות המאמנים שמשקיע ונותן המון כדי שהם יחזרו כל יום הביתה עם חיוך". 

הילדים במהלך הסיור בחדר ההלבשה של הקבוצה הבוגרת (האתר הרשמי מכבי חיפה)