אנו צריכים לשפר את הליקויים שהיו במשחק האחרון
EN threads facebook youtube instagram tiktok
אנו צריכים לשפר את הליקויים שהיו במשחק האחרון
חמישי , 13/04/2017

אנו צריכים לשפר את הליקויים שהיו במשחק האחרון

גיא לוזון, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד בני סכנין (שבת, 18:00). עוד מדבריו: "סיכומים לגבי סגל השחקנים, נדאג לעשות בסוף השנה". צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן)

ההכנות של הירוקים למשחק הבית נגד האדומים לבנים נמצאים בעיצומם. הקבוצה מהכרמל רוצה להשכיח את ההפסד המאכזב בתחילת השבוע ולנסות לצמצם את הפער מהמקום הרביעי. לקראת ההתמודדות הצפויה, המועדון ערך מסיבת עיתונאים ובמהלכה התייחס המאמן הירוק למשחק הצפוי: "אנו צריכים לשפר את הליקויים שהיו במשחק האחרון ולהשתפר בכל האספקטים של המשחק. מדובר ביריבה עיקשת שניצחה אותנו כבר פעמיים השנה ונצטרך להתמודד מולם". 

לוזון, כמובן נשאל על התובנות שלו מההפסד המאכזב בתחילת השבוע: "בגדול, הגישה שלי הייתה לשחק ולהניע כדור, לא להסתגר ולהעיף כדורים למעלה. בסעיף העובדות, לא הצלחנו להניע את הכדור תחת הלחץ של מכבי תל אביב וכשעשינו זאת, זה היה לרוחב וזה לא מספיק טוב. המאמן המשיך ואמר: "אנו צריכים לדעת להניע כדור גם מול מכבי תל אביב וגם מול הפועל באר שבע. כשרוב הזמן הכדור נמצא אצל היריבה ובהיעדר אגרסיביות בכל עימות, אתה מפסיד".

בהמשך נדרש להתייחס לפרסומים המייחסים פניה של המועדון הירוק לשחקן מכבי פתח תקווה, דוס סנטוס: "אין לי מה להתייחס על שחקנים שלא נמצאים במועדון כדוגמת דוס סנטוס. על נושא רועי קהת אמר: "לגבי רועי קהת, הדובר עדכן אותי שישנם פרסומים שקהת לא צפוי להמשיך בעונה הבאה, דיברתי עם רועי ועדכנתי את דודו בזק שאין שום אמת או שחר לידיעה הזאת. רועי קהת הוא שחקן מכבי חיפה ויהיו לו את ההזדמנויות להוכיח את יכולתו".

על הסגל שימשיך בעונה הבאה: "סיכומים לגבי סגל השחקנים, נדאג לעשות בסוף השנה. במידה ונגיע לאירופה וגם ובמידה ולא, השחקנים שאני אחשוב שהם ראויים ימשיכו להיות במכבי חיפה".

בנוגע למצבם של אלירן עטר ועומר דמארי: "אנשים לא מודעים לפרטים או למה שמתרחש באימונים. עטר לא פתח במשחק האחרון מכיוון שההרכב ששיחק מול בית"ר ירושלים שיחק טוב והענקתי לו את הקרדיט. עומר דמארי לא היה מוכן גופנית לפתוח את המשחק אבל בלי שום קשר, ברגע שההרכב מול בית"ר שיחק טוב אז לא הייתה לי סיבה לשנות".

לסיום, המאמן הירוק התייחס לאסיפה ולאחריות על ההפסד: "ראשית, תמיד האחריות היא עליי ולא משנה איפה אני מאמן. אני לא יודע מה אמרו לכם באסיפה אבל אני יודע מה אמרתי וזה ישאר ביני לבין השחקנים". 

דמארי במהלך האימון (האתר הרשמי, ראובן כהן)