מפגש פרויקטים מגן הכבוד
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מפגש פרויקטים מגן הכבוד
ראשון , 23/04/2017

מפגש פרויקטים מגן הכבוד

המועדון אירח באצטדיון "סמי עופר" מפגש מיוחד מטעם בית הנשיא. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן)

ביום חמישי האחרון (20.4), המועדון הירוק קיים מפגש עמיתים של "מגן הכבוד" בהשתתפות: נציג בית הנשיא, נציג הטוטו, מנכ"ל עמותת "ערכים בספורט"  ונציגי קבוצות ליגת העל.

בתחילתו של האירוע, מנהלת קשרי האוהדים והקהילה של המועדון, מיטל משה, הרצתה בפני הנוכחים על המחלקה במועדון, כולל האתגרים וההצלחות איתם המחלקה מתמודדת. לאחר מכן, נערך סיור מיוחד באצטדיון שבוצע ע"י מנהל האצטדיון, אילן פוקס. 

בנוסף, התקיים דיאלוג עם מנהל בחב' האבטחה "מטאור" על שיתוף הפעולה של החברה והמשטרה עם המועדון. כמו כן, מנהלת וראייטי צפון, אוקי לב, סיפרה על הפעילויות שוראייטי מקיימת לפני ובמהלך משחקי הבית של הקבוצה. 

לקראת סיומו של המפגש, הצטרף קפטן הקבוצה, דקל קינן, לשיחה פתוחה עם הנוכחים ושם אמר בין היתר: "במחלקת הנוער של המועדון תלוי בגדול שלט "האדם לפני השחקן" וזה משפט שמנחה אותי ואת דרכי. על זה גדלתי וחונכתי.

קינן המשיך ואמר: "חשוב לנו, השחקנים, להעביר לילדים ולבני נוער שבמשחק עצמו השחקנים יריבים ומתחרים זה בזה, אך ברגע שמסתיים המשחק אנחנו חברים. אני בקשר טוב עם הרבה שחקנים שאינם משחקים במכבי חיפה. "הביקורים וההרצאות שלנו בבתי ספר משפיעים ומשמעותיים. מעולם בחדר ההלבשה שלנו נושא של מוצא או דת היווה עניין."

מפגש עמיתים של "מגן הכבוד" (האתר הרשמי, ראובן כהן)

גם קפטן הקבוצה, דקל קינן, הצטרף במהלך המפגש (האתר הרשמי מכבי חיפה)