הפסד ביתי למכבי "שמואל" חיפה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הפסד ביתי למכבי "שמואל" חיפה
רביעי , 26/04/2017

הפסד ביתי למכבי "שמואל" חיפה

הירוקים יאלצו להמתין לפחות עד למחזור הבא לאחר שגיא שטח כבש לאורחים (76') וקבע את תוצאת המשחק. איתי מרדכי בסיום: "נצטרך לעשות את זה במשחקים הבאים". צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש)

הירוקים ניסו היום (רביעי), להשלים את זכייתם בתואר האליפות בפעם השנייה ברציפות, אך שער בודד של גיא שטח (76'), מנע משחקניו של איתי מרדכי, לעשות זאת וכעת יאלצו לחכות לפחות עד למפגש נגד מכבי פתח תקווה (שבת), על מנת להשלים את המשימה באופן רשמי.

מאמן הקבוצה, איתי מרדכי, התייחס להפסד בתום ההתמודדות: "יש רצון לסיים את זה, אנחנו נצטרך לעשות את זה במשחקים הבאים ונדע לנצל את זה במשחקים הבאים".

מרדכי המשיך ואמר: "העונה התישה את השחקנים, אנו מספקים הרבה שחקנים למסגרות השונות כולל לצבא ולקבוצת הבוגרים וזה גורם לשחקנים להיות מותשים. אנו נתגבר על זה ונקווה לעשות את זה במשחקים הבאים".

איתי מרדכי. מקווה להשלים את המשימה כבר במשחק הבא (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

מהלך המשחק:

הירוקים פתחו טוב יותר ובמהלך הדקות הראשונות הכתיבו את קצב המשחק וניסו להשיג יתרון מוקדם. בדקה ה-15', שחקניו של איתי מרדכי כמעט ועשו זאת, פיטר אליאס העביר מהאגף כדור נפלא שמצא את שניר טליאס בתוך הרחבה, הקשר הצעיר בעט כדור חזק שנהדף בקושי על ידי שוער הקבוצה האורחת, עומר כץ. 

בדקה ה-25', האורחים הגיעו להזדמנות כשתומר אלטמן נכנס לרחבה ומזווית לא קלה בעט כדור שמצא רק את הרשת החיצונית של פוקס. בדקה ה-30', אלטמן ניסה בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה והפעם הכדור מצא את משקוף השער. בדקה ה-33', מאמן הירוקים החליט לבצע חילוף ולהכניס את מוחמד אבו פאני למרכז המגרש. 

עם תחילת המחצית השניה, הירוקים ערכו חילוף כשעמית זנטי נכנס במקומו של שניר טליאס. בדקה ה-65', איילון אלמוג ניסה בבעיטה מסובבת מקצה הרחבה ומצא את רועי פוקס מוכן.

בדקה ה-70', הזדמנות טובה לירוקים! זנטי העביר כדור מאגף שמאל, דרסליה המשיך בנגיעה לים כהן שמטווח של כ-15 מטרים בעט כדור שהלך מעל לשערו של כץ. בדקה ה-72', מרדכי ערך חילוף נוסף כשים כהן פינה את מקומו לטובת איאס עראף.

בדקה ה-74', זנטי פרץ נפלא באגף והעביר כדור רוחב לאיאס ערף, הקשר שרק נכנס ניסה בנגיעה אבל הבעיטה לא מצאה את המסגרת. בדקה ה-76', האורחים הצליחו למצוא את השער כאשר גיא שטח בעט כדור חזק לפינה שנעצר רק ברשת של פוקס.

שתי דקות מאוחר יותר והירוקים נאלצים להישאר בעשרה שחקנים בעקבות כרטיס אדום שנשלף לעמית זנטי. בהמשך, מרדכי ביצע צמד חילופים נוספים כשהכניס את אלון אזוגי ומחמוד ג'אבר.

ההגנה הירוקה בפעולה (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

מוחמד אבו פאני. נכנס במהלך המחצית הראשונה (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

עמית זנטי. הורחק בדקה ה-78' (האתר הרשמי, ראובן כהן)

הרכב מכבי "שמואל" חיפה: רועי פוקס, פיטר אליאס, עופרי ארד, ג'יורג'י דרסליה, יהב גורפינקל, סהר דבח, אדם אבו ג'נב, שניר טליאס, ים כהן, מיכאל בן ברוך וגל קתבי

כן שותפו: מוחמד אבו פאני, עמית זנטי, איאס עראף, אלון אזוגי ומחמוד ג'אבר

הרכב מכבי תל אביב: עומר כץ, תומר אלטמן, איילון אלמוג, רון גבאי, נתנאל מלכא פרץ, פאדי נג'אר, גיא שטח, עמית שפירא, עדן קארצב, דור גלילי ועמית רוזנבאום

כן שותפו: רון זמיר, אור דסה