האליפות בתמונות
EN threads facebook youtube instagram tiktok
האליפות בתמונות
ראשון , 30/04/2017

האליפות בתמונות

מכבי "שמואל" חיפה זכתה אתמול (שבת), באליפות שנייה ברציפות וה-14 בתולדות המועדון. החלטנו להביא בפניכם נקודות ציון מהעונה הנפלאה של הירוקים הצעירים. צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה

1. העונה של קבוצת הנוער החלה בזכייה בטורניר האינסל קאפ היוקרתי - הישג מרשים למכבי "שמואל" חיפה. הירוקים ניצחו את נובי סאד הסרבית בגמר וזכו בטורניר היוקרתי. 

הירוקים חוגגים במהלך הטורניר (האתר הרשמי)

2. ניצחון 0:6 לקבוצת הנוער במחזור הפתיחה - האלופה פתחה את העונה ברגל ימין, עם ניצחון מרשים על הפועל אשקלון בחוץ והכריזה על כוונותיה.

ניצחון במחזור הפתיחה (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

3. ניצחון גדול בדרבי הנוער - שבוע וחצי לפני משחקה הראשון בליגת האלופות לנוער מול שחטיור סוליגורסק הבלארוסית, יצאה קבוצת הנוער לדרבי רותח בקרית אתא והשיגה ניצחון יוקרתי!

ניצחון מרשים על הפועל חיפה (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

4. פתיחה חלומית לקבוצת הנוער בליגת האלופות - לראשונה בהיסטוריה, קבוצת הנוער של המועדון לוקחת חלק בליגת האלופות. הירוקים אירחו באצטדיון "סמי עופר" לעיני כ-3,500 צופים את שחטאר סוליגורסק מבלארוס והשיגו יתרון משמעותי במיוחד לאחר שניצחו בתוצאה 0:5 ובכך למעשה הבטיחו את ההעפלה לסיבוב הבא. 

השתתפות היסטורית במפעל היוקרתי (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

5. פתיחה מושלמת של הירוקים בליגת העל לנוער - מכבי "שמואל" חיפה משיגה שישה נצחונות משישה מחזורים ומבהירה לקבוצות הליגה שהיא מתכוונת לשחזר את ההישג מהעונה החולפת.

6 נצחונות מ-6 מחזורים (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

6. ניצחון 2:3 בחוץ את שחטאר סוליגורסק, וההעפלה לשלב הבא של ליגת האלופות לנוער עם 2:8 מרשים בסיכום הכללי. קבוצת הנוער של המועדון ניצלה את הביקור בבלארוס לדברים שמעבר לכדורגל. הצוות המקצועי והשחקנים בירוק הגיעו לאנדרטה לזכרם של 5,000 היהודים מגטו מינסק שניספו בשואה. האנדרטה הממוקמת במינסק נקראת "הבור" אשר בו נורו למוות יהודי גטו מינסק.

ביקור הצוות המקצועי והשחקנים באנדרטת "הבור" (האתר הרשמי)

7. המסע בליגת האלופות נמשך עם מפגש מרתק בסמי עופר נגד האלופה הרוסית, דינמו מוסקבה - הירוקים הצעירים שמרו על רשת נקייה במשחק הראשון מול דינמו מוסקבה

מפגש מרתק נגד האלופה הרוסית בסמי עופר (האתר הרשמי, ראובן כהן)

8. ההיסטוריה נמשכת: מכבי "שמואל" חיפה העפילה לשלב הפלייאוף - הירוקים עשו היסטוריה ברוסיה והעפילו לשלב הפלייאוף שם יוכלו להתמודד על כרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות

הישג מרשים לחבורה הצעירה של איתי מרדכי (האתר הרשמי)

9. ראשונים בסיבוב: קבוצת הנוער מסיימת סיבוב ראשון כמעט מושלם עם 14 ניצחונות מתוך 15 מחזורים!

14 ניצחונות מתוף 15 מחזורים (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

10.  המסע ההיסטורי בליגת האלופות לנוער הגיעה לשיאו עם מפגש מול בורוסיה דורטמונד. המשוכה הייתה מהמתאגרות ביותר וגם הקהל הירוק הגיע בהמוניו כאשר 10,124, צופים נכחו באצטדיון והעניקו אווירה מחשמלת - מדובר בנתון מדהים ללא ספק, ועל פי אנשי אופ"א מדובר באחד מהמשחקים הנצפים ביותר במשחקי נוער במסגרות אירופאיות! 

מפגש מול בורוסיה דורטמונד (האתר הרשמי, ראובן כהן)

11. מעבר לכדורגל: הביקור המרגש ב"בית טרזין" - שיתוף פעולה בין המועדונים מחוץ למגרש הוביל לביקור מרגש באתר ההנצחה לשואה "בית טרזין". 

ביקור משותף ומיוחד באתר ההנצחה לשואה - "בית טרזין" (האתר הרשמי)

12. הירוקים ממשיכים לדהור בליגה - ריצה מרשימה של 17 משחקים ללא הפסד (!) ומתוכם רק שלושה תוצאות תיקו!

פתחה פער דו ספרתי בליגה (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

13. גאווה ירוקה: שילוב שחקנים צעירים בקבוצה הבוגרת - במהלך העונה הנוכחית שולבו חמישה שחקנים בהרכב הראשון של הקבוצה הבוגרת: שי בן דוד, איתן וולבלום, מוחמד אבו פאני, מוחמד עוואד ועמית זנטי.

מוחמד עוואד חוגג במדי הקבוצה הבוגרת (האתר הרשמי, ראובן כהן)

14. בפעם ה-14: מכבי "שמואל" חיפה אלופה - עונה נפלאה של הירוקים הצעירים הגיעה לציון דרך המשמעותי ביותר – זכיה באליפות שניה ברציפות, האליפות ה-14 בתולדות המועדון והאליפות ה-12 מאז הוקמה ליגת העל לנוער בעונת 1983/84. בכך, מכבי "שמואל" חיפה ניצבת בראש טבלת הזכיות. כמו כן, זוהי זכייתו הרביעית של איתי מרדכי כמאמן קבוצת הנוער. 

חוגגים אליפות שניה ברציפות (האתר הרשמי, ראובן כהן)