עוואד: "מקווה שנחגוג מול אצטדיון מלא"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
עוואד: "מקווה שנחגוג מול אצטדיון מלא"
חמישי , 04/05/2017

עוואד: "מקווה שנחגוג מול אצטדיון מלא"

החלוץ הצעיר התראיין לקראת הנפת הצלחת של קבוצת הנוער והמפגש נגד מכבי ת"א. עוד מדבריו: "המשחקים נגד מכבי תל אביב הם תמיד מעניינים, יהיה משחק טוב". צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן)

לא פחות מחמישה שחקני נוער שותפו העונה בקבוצה הבוגרת, אחד מהם הוא מוחמד עוואד, החלוץ הצעיר רשם עד כה 10 הופעות במדי הבוגרת ועוד 11 הופעות במכבי "שמואל" חיפה. עוואד סיים כ"מלך השערים" של הירוקים הצעירים (10 שערים), זו עונה שלישית ברציפות ומאזנו עומד על 61 שערים בשלוש שנות הופעתו (בתוספת 4 שערים בגביע אירופה) ומדובר בחלוץ הפורה ביותר בתולדות ליגת הנוער מאז הקמת ליגת העל לפני 34 שנים.

רגע לפני שקבוצת הנוער תניף את הצלחת (פעם שניה ברציפות), באצטדיון "סמי עופר" לעיני הקהל הירוק, קיימנו ראיון מיוחד עם עוואד שהתייחס תחילה לתחושותיו בנוגע לזכיה הנוספת: "אנחנו מאוד שמחים על הזכיה, לכולם יש חלק בזה, לשחקנים ולצוות, כל אחד נתן את החלק שלו. דבר נוסף ולא פחות חשוב, זה ההשתלבות של השחקנים מהנוער בקבוצה הבוגרת".

על העובדה שרגע אחד הוא יניף צלחת עם הנוער ורגע לאחר מכן יעלה לשחק בשורות הקבוצה הבוגרת: "זה מעבר מרגש שכל אחד חולם עליו, להיות בנוער ורגע לאחר מכן בקבוצה הבוגרת, אנו שמחים מזה וגם יש את המשחק נגד מכבי תל אביב ומדובר במשהו מיוחד, מקווה שנחגוג מול אצטדיון מלא בקהל שלנו". 

החלוץ נשאל על הרגשתו לאחר השער הראשון בקבוצה הבוגרת: "הרגשה מעולה, חיכיתי לגול הזה זמן רב אבל לא צריך לעצור פה. אני חייב להמשיך לעבוד קשה באימונים ומקווה שאצליח להבקיע שערים נוספים".

לקראת המפגש נגד מכבי תל אביב בראשון: "המשחקים נגד מכבי תל אביב הם תמיד מעניינים, יהיה משחק טוב. מדובר במפגשים מיוחדים ומקווה שיבוא קהל רב ונשמח את האוהדים".

מוחמד עוואד. "חייב להמשיך לעבוד קשה באימונים" (האתר הרשמי מכבי חיפה)