"באתי בשביל להפוך את מכבי חיפה לקבוצה חזקה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"באתי בשביל להפוך את מכבי חיפה לקבוצה חזקה"
רביעי , 10/05/2017

"באתי בשביל להפוך את מכבי חיפה לקבוצה חזקה"

מאמן הקבוצה, גיא לוזון, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד בני סכנין (שבת, 18:00). עוד מדבריו: "לא היה לי צל של ספק מה יהיה בנוגע לשנה הבאה והאם יהיה המאמן בעונה הבאה". צילום: האתר הרשמי

בימים האחרונים צצו פרסומים המתייחסים לעתידו של גיא לוזון במועדון הירוק. אחר הצהריים (רביעי), קיים המועדון מסיבת עיתונאים במהלכה התייחס לוזון לפרסומים בתקשורת סביב עתידו: "אני חי רק עם האמת, לי האמת תמיד ברורה ולא היה לי צל של ספק מה יהיה בנוגע לשנה הבאה והאם יהיה המאמן בעונה הבאה. ישנם גורמים או עיתונאים שהחליטו לכתוב וזו זכותם". 

המאמן המשיך ואמר: "מי אמר שהמנהל המקצועי שיגיע רוצה מאמן שלו? מדובר בספקולציות וזה נותר בגדר ספוקלציות. האינטרס שלי שהמנהל המקצועי יחתום, תפסיקו להציג את המנהל המקצועי באור שלילי, המנהל המקצועי לא בא במטרה לריב עם גיא לוזון אלא בא להצליח וכולנו באותה סירה. מכבי חיפה זה מועדון, משפחה וכל מי שנמצא כאן יעשה הכל להצלחת המועדון. 

לוזון פנה לעיתונאים ואמר: "אף אחד מכם לא ממש מכיר אותי, אין לכם מושג כיצד אני מתנהל מול אנשים, שחקנים או הנהלה וכל מה שמפורסם עליי זה באמת מחוסר ידיעה. תשאלו את האנשים שעובדים איתי, או בקבוצות שעבדתי, אני מסתדר עם כולם, אין דברים כאלה אצלי ומדובר בהמצאה שהומצאה עליי". 

על כך שהאוהדים אינם מתכוונים להגיע בשבת למשחק החוץ נגד סכנין: "ראשית, אפשר להבין את התסכול של האוהדים. הקהל מגיע, מעודד ותומך בכל שבת, במשחקי הבית ובמשחקי החוץ. מבחינתם, הם רוצים לראות מכבי חיפה תוקפת, אגרסיבית, מנצחת ואלופה. בשנים האחרונות זה לא קורה.

לוזון. "כל מי שנמצא כאן יעשה הכל להצלחת המועדון" (האתר הרשמי מכבי חיפה)

בנוגע למשחק האחרון: "השחקנים במשחק האחרון מאוד רצו והשתדלו, זה נכון שהכדורגל שלנו לא מבריק וזה נכון שישנם בעיות בחלק ההגנתי וההתקפי, אבל מבחינת מאמץ ורצון, השחקנים רצו. נכון שהפסדנו, אבל במשחק האחרון באמת כולם כאבו את ההפסד בחדר ההלבשה. אני חי אותם יום יום, יש תסכול מהתוצאות ולא ניתן להתעלם שבחודשיים וחצי האחרונים קשה לנו לייצר את התוצאות והכדורגל שמצפים מאיתנו. 

המאמן הירוק התייחס לעונה הבאה: "אני יכול להבטיח ולהתחייב וזה גם מוקלט שזה לא משנה מה יהיה, אנחנו כבר עובדים חודש וחצי על העונה הבאה, ההנהלה עושה הכל על מנת שבקיץ נעשה את השינויים, על מנת שנהיה בומבה של קבוצה, קבוצה אגרסיבית, שתלהיב ותדרוס. אני יודע שכ-80 אחוז ששומעים אותי אומרים שעוד אחד מדבר אבל הסיבה שהגעתי למכבי חיפה זה בדיוק בשביל בגלל הרגעים האלה או האתגר הזה. לא באתי לפה בשביל להגיע לפלייאוף העליון, באתי בשביל להפוך את מכבי חיפה לקבוצה חזקה כמו שהיא צריכה להיות ואני אעשה את זה בכוח ובמוח". 

לוזון גם נדרש להתייחס לאלירן עטר: "ברגע שאתה סופג אש, זה סימן טוב ולא סימן רע. במידה ואלירן נמצא במצב שהוא סופג אש אז כנראה שהוא בפוזיציה טובה. נתון מהמשחק האחרון מראה כי עטר הוא השחקן שעשה הכי הרבה ספרינטים, אלירן במשחק האחרון השקיע מאוד. יש ימים שהכדור לא נכנס וזה חלק מהכדרוגל. ברגע שאלירן בא ונותן מאה אחוז ואלירן בתקופה האחרונה נותן מאה אחוז, אז אין לי שום טענה אליו". 

"אלירן בא ונותן מאה אחוז" (האתר הרשמי מכבי חיפה)