לוזון: "המטרה להחתים שחקנים בתקופה הקרובה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
לוזון: "המטרה להחתים שחקנים בתקופה הקרובה"
שבת , 20/05/2017

לוזון: "המטרה להחתים שחקנים בתקופה הקרובה"

מאמן הקבוצה, התראיין לאחר המשחק נגד מכבי פתח תקווה. עוד מדבריו: "נחתים את השחקנים הכי טובים והכי מחויבים למועדון" (האתר הרשמי מכבי חיפה)

הירוקים שיחקו הערב (שבת) את משחקם האחרון לעונת 2016/17 כשפגשו את מכבי פתח תקווה בסמי עופר וסיימו בתיקו ללא שערים. בתום המשחק, התייצב מאמן הקבוצה, גיא לוזון, למסיבת העיתונאים והתייחס תחילה לשינויים הצפויים בקבוצה בתקופה הקרובה: "המטרה שלנו היא להחתים ארבעה, חמישה שחקנים כבר במהלך השבועות הקרובים ואני מקווה ומאמין שנעשה את זה. איני יכול לפרט בשלב זה את השחקנים מהסיבה הפשוטה שלא יצאה הודעה רשמית". 

המאמן נשאל האם למנהל המקצועי יהיה חלק בצירוף השחקנים שצפויים להגיע בקרוב: "המנהל המקצועי הפוטנציאלי מודע לשחקנים שאמורים לחתום, כל החתמה שנעשה תתבצע בשיתוף פעולה מוחלט אבל קודם שיחתום".

לוזון התייחס לאוהדים ולאכזבה מהקבוצה: "אפשר להבין את האכזבה של האוהדים. במידה והייתי אוהד, הייתי מאוכזב באותה מידה. האוהדים תמכו בקבוצה במשחקי הבית ובמשחקי החוץ ולא רק בשנה האחרונה, אני מבטיח ומתחייב שאעשה ככל שביכולתי, נחתים את השחקנים הכי טובים שיהיה ניתן להחתים והכי מחויבים למועדון".

גיא לוזון. "אני מבטיח ומתחייב שאעשה ככל שביכולתי" (האתר הרשמי, ערן לוף)