אליסון דוס סנטוס חתם ל-3 שנים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
אליסון דוס סנטוס חתם ל-3 שנים
ראשון , 28/05/2017

אליסון דוס סנטוס חתם ל-3 שנים

הבלם הברזילאי מצטרף באופן רשמי למועדון. דוס סנטוס: "כשנכנסתי לראשונה לאצטדיון סמי עופר וראיתי את האוהדים הירוקים, ידעתי שאני חייב לשחק כאן". גרפיקה: האתר הרשמי מכבי חיפה

ההכנות של הירוקים לעונת 2017/18 החלו באופן רשמי עם החתמתו של אליסון דוס סנטוס. הבלם הברזילאי בן ה-26, מצטרף למועדון לאחר עונה מרשימה במכבי פתח תקווה שלא נעלמה מעינייהם של קברניטי המועדון ולאחר התייעצות עם המנהל הספורטיבי המיועד הוחלט לצרפו.

דוס סנטוס, המתנשא לגובה של 1.84 מטר, נחשב לשחקן בעל יכולות אתלטיות מרשימות. הבלם, החל את דרכו בגרמיו בראורי (2013) ורשם 17 הופעות, משם עבר לאינדנפנדנטה (2014/15), ורשם 38 הופעות בשורותיה.

לפני כשנתיים (2015), הצטרף למלאבסים ועד מהרה הפך לבורג משמעותי בקבוצה ובעונה האחרונה סייע לשחקניו של קובי רפואה לסיים במקום הרביעי. בעונה החולפת, השחקן רשם 31 הופעות ליגה בהרכב הפותח, 4 הופעות בגביע המדינה ו-4 הופעות בגביע הטוטו. 

לאחר החתימה הרשמית, התראיין, דוס סנטוס, לאתר הרשמי ואמר: "מכבי חיפה בשבילי, מדובר פשוט בהגשמת חלום. כשנכנסתי לראשונה לאצטדיון סמי עופר וראיתי את האוהדים הירוקים, ידעתי שאני חייב לשחק כאן".

הבלם הברזילאי המשיך להתייחס לקהל הירוק כשאמר: "כשאני מסתכל על הקהל אני מרגיש באירופה, אני לא יודע לומר אם כולם שמים לב לזה אבל כשאני על המגרש אני חש בזה, זה נותן המון עידוד לשחקנים. זה מעין שחקן נוסף במגרש. 

לסיום, סיכם דוס סנטוס את דבריו: "אני יכול להבטיח שאתן תמיד את כל כולי גם באימונים ובמשחקים. אני מאמין שנגרום לקהל הרבה רגעים מאושרים בעונה הקרובה". 

דוס סנטוס ירוק (האתר הרשמי)

(האתר הרשמי מכבי חיפה)

(האתר הרשמי מכבי חיפה)

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, יחד עם המאמן, גיא לוזון, השחקן וסוכנו (האתר הרשמי, ראובן כהן)