גל אלברמן חתם לשנתיים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
גל אלברמן חתם לשנתיים
חמישי , 01/06/2017

גל אלברמן חתם לשנתיים

הקשר האחורי מצטרף באופן רשמי לירוקים. אלברמן לאחר החתימה: "שמח ומתרגש להצטרף למועדון הכדורגל מכבי חיפה. מקווה לעזור להחזיר את המועדון למקום לו הוא שייך בצמרת הכדורגל הישראלי״. גרפיקה: האתר הרשמי.

לאחר החתמתו של הבלם הברזילאי, אליסון דוס סנטוס, בתחילת השבוע -  הירוקים ממשיכים בהכנותיהם לעונת 2017/18 עם החתמתו של גל אלברמן. הקשר בן ה-34, מצטרף באופן רשמי למועדון הירוק. 

גל אלברמן (1.80), החל את דרכו במכבי פתח תקווה ושיחק בשורותיה חמש שנים. בתחילת עונת 2005/6, הצטרף לטנריפה מהליגה השנייה בספרד ושיחק כחצי עונה עד ששב ארצה והצטרף לבית"ר ירושלים. אלברמן, הצליח להשתלב במהרה וסייע לקבוצה מהבירה לזכות באליפות. הקשר, המשיך לעונה נוספת בירושלים שהסתיים בדאבל. ב-2008, חתם אלברמן בקבוצת בורוסיה מנשנגלדבך הגרמנית ובמשך שנתיים רשם 16 הופעות. ב-2010, שב פעם נוספת לארץ והפעם חתם במכבי תל אביב ובשורותיה רשם 185 הופעות. 

לאלברמן יש עבר גם בנבחרת ישראל, הקשר רשם 36 הופעות במדים הכחולים לבנים עד לפרישתו ב-2015.   

לאחר החתימה, התראיין אלברמן, לאתר הרשמי ואמר: "שמח ומתרגש להצטרף למועדון הכדורגל מכבי חיפה. מקווה לעזור להחזיר את המועדון למקום לו הוא שייך בצמרת הכדורגל הישראלי״  

מנכ״ל המועדון, אסף בן-דב, הגיב על חתימתו של הקשר: ״ההחלטה להביא את גל אלברמן נבעה מכמה סיבות: היינו זקוקים לשחקן בתפקיד, בעל ניסיון, מנהיג ודמות שתחבר את חדר ההלבשה. על כולם הבאנו את גל אלברמן ומכאן אנו שמחים שהוא מצטרף אלינו ונעשה הכל כדי שיצליח.״

 

גל אלברמן בירוק. גרפיקה: האתר הרשמי