הקהל מספר 1
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הקהל מספר 1
שישי , 09/06/2017

הקהל מספר 1

על פי נתונים שפרסמה מנהלת הליגות לכדורגל, האוהדים הירוקים מככבים בראש הרשימה עונה שלישית ברציפות. מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "הנתונים מוכיחים פעם נוספת את מה שאנו כבר יודעים - הקהל שלנו מספר 1" (האתר הרשמי, ראובן כהן)

נתונים שפורסמו הצהריים על ידי מנהלת הליגות לכדורגל מוכיחים - הקהל הירוק הוא הקהל מספר 1 בישראל.

(גרפיקה: מנהלת הליגות לכדורגל) להגדלה יש להקליק על התמונה

הירוקים מובילים בהגעה למשחקי בית עם ממוצע של 19,604 צופים אשר הגיעו למשחקי הקבוצה בסמי עופר (לעומת הפועל ב"ש עם 14,561 ומכבי ת"א עם 9,754). ואם מחברים יחדיו את כל משחקי הבית בעונה החולפת, מגיעים למספר מרשים ביותר של 352,874 צופים שהגיעו לראות הקבוצה באצטדיון הביתי בחיפה.

נתונים שמוכיחים את העליונות של הקהל הירוק. (גרפיקה: מנהלת הליגות לכדורגל)

ומה לגבי משחקי החוץ? גם שם הקהל הירוק מראה עליונות כאשר הוא שב השנה להוביל את הרשימה עם ממוצע של 3,136 (לעומת 2,199 של הפועל ב"ש ו - 1,722 של מכבי ת"א), לאחר בשנה שעברה היו אלה דווקא הצהובים מתל אביב שהובילו את הרשימה, אך ירדו בעונה הנוכחית למקום החמישי כשלפניהם נמצאים כמובן הירוקים, הצהובים שחורים מירושלים במקום השני, אוהדי הפועל באר שבע במקום השלישי ואוהדי היורדת הטריה, הפועל תל אביב אשר ממוקמים במקום הרביעי.

גם המשחק הנצפה ביותר מגיע מאצטדיון סמי עופר, בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-12, עם 29,014 אוהדים (מתוכם 26,314 ירוקים ו-2700 צהובים שחורים).

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב הגיב על הנתונים: "הנתונים מוכיחים פעם נוספת את מה שאנו כבר יודעים - הקהל שלנו מספר 1 ואנו רק רוצים להודות לכם על כך. אתם קהל מדהים!"

מעל כל היתר. (גרפיקה: מנהלת הליגות לכדורגל)

תודה לקהל מספר 1 בישראל. (צילום: ראובן כהן)