בן הרוש: "מדובר במועדון ענק ומאושר להצטרף"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
בן הרוש: "מדובר במועדון ענק ומאושר להצטרף"
שלישי , 27/06/2017

בן הרוש: "מדובר במועדון ענק ומאושר להצטרף"

המגן חתם באופן רשמי במועדון הירוק. עוד מדבריו: "מקווה שנגיע כמה שיותר גבוה ויחד נחזיר את המועדון למקום שהוא היה רגיל להיות בו" (האתר הרשמי)

עכשיו זה רשמי: לאחר שסיכם את תנאיו, חתם היום (ג'), בן הרוש (27), על החוזה באופן רשמי.

המגן, שילבש ירוק במהלך השנתיים הקרובות, התייחס לחתימה: "אני מאוד מתרגש ושמח להצטרף למכבי חיפה, מדובר במועדון ענק וכולם יודעים זאת. מאושר שניתנה לי ההזדמנות להגיע ועל כך שהמאמן, גיא לוזון והצוות המקצועי מאמינים בי".

השחקן נשאל על הציפיות לקראת העונה הקרובה: "אני מקווה שנגיע כמה שיותר גבוה ויחד נחזיר את המועדון למקום שהוא היה רגיל להיות בו במשך שנים רבות".

בן הרוש ידע להחמיא גם לקהל הירוק: "מדובר בקהל ענק, תמיד רואים את העוצמה שלו בסמי עופר וגם במשחקי החוץ, הם תמיד מעודדים. אני יכול להעיד על עצמי שלאחר הודעת סיכום התנאים, זכיתי לקבל המון תגובות וברכות שנתנו נתנו לי רוח גבית ואני מרגיש מוכן".

את דרכו המקצועית החל במכבי נתניה, כשעלה לבוגרים ב-2009. עד מהרה הפך השחקן לבורג משמעותי בקבוצה מעיר היהלומים ושיחק בשורותיה במשך כ-4 עונות. ב-2013, הצטרף המגן למכבי תל אביב לאחר שחתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. בן הרוש רשם במדיה 74 הופעות ובתום העונה הנוכחית הפך לשחקן חופשי. כעת, לאחר חתימתו מצטרף המגן לסגל המתגבש של הירוקים.





בן הרוש במהלך הבדיקות הרפואיות (האתר הרשמי)


בן הרוש במדים הירוקים (האתר הרשמי)


בן הרוש במתחם האימונים (האתר הרשמי)
 

צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן)
 
אימון ראשון עם החברים בירוק. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן)