המכללה לכדורגל כרמיאל קיימה טקס סיום מרהיב
EN threads facebook youtube instagram tiktok
המכללה לכדורגל כרמיאל קיימה טקס סיום מרהיב
רביעי , 05/07/2017

המכללה לכדורגל כרמיאל קיימה טקס סיום מרהיב

מעל 400 ילדים לכדורגל זכו לטקס סיום השנה של המכללה לכדורגל כרמיאל בחסות מכבי חיפה (צילום: אלכס הובר)

המכללה לכדורגל כרמיאל בחסות מכבי חיפה סיכמה שנה בטקס מרהיב ומרשים לעיני כ-1000 הורים, ילדים ואורחים. מעל 400 ילדי המכללה לבשו ירוק והציגו מחזה מלהיב ומפגן כוח אדיר.

כבר בכניסה לאירוע המרגש יכלו האורחים לצפות במאות תמונות מתוך הפעילות של המכללה לכדורגל במהלך השנה ובעשרות קטעי עיתונים על פעילות המכללה. כמו כן, סרט המסע לברצלונה של קבוצת טרום הליגה של המכללה לכדורגל הוקרן פעם אחר פעם בטלוויזיית ענק אותה קיבלו במכללה לכדורגל למטרה זאת מהאחים סט חנות מוצרי החשמל הטובה בעיר.

בין האורחים שהגיעו לכבד את ילדי המכללה לכדורגל של עמותת פרחי כרמיאל היו: מ"מ ראש העיר, הגברת רינה גרינברג, יו"ר האופוזיציה, משה קונינסקי, חברי מועצת העיר לימור, מזור ואבי קוריאט, מנהל מחלקת הספורט העירונית, סנדו בדנגו', חברי עמותת פרחי כרמיאל, היו"ר, אפי בציר, מנכ"ל העמותה, פרדי לסרי, רונן הולצר, מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה, שמוליק חנין, מנהל החטיבה הצעירה של מכבי חיפה, יוסי צרפתי ומנהל הלוגיסטי של מכבי חיפה, אשר בוהדנה.

גם השנה הטקס המשיך במסורת שבו בוגרי המכללה לכדורגל מכניסים למגרש את צעירי המכללה, ילדי הגן עם דגלי המכללה לכדורגל לקול מנגינת ליגת האלופות. לאחר מכן, נשאו דברים וחילקו גביעים לאלופות המכללה לכדורגל.

כמו כן, במהלך הערב הוקרנה מצגת מרגשת על פעילות המכללה לכדורגל במהלך העונה שבה בירכו את ילדי המכללה לכדורגל, מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון וגם שחקני הקבוצה הבוגרת: גארי קגלמאכר, דקל קינן, עומר דמארי, רועי קהת, גילי ורמוט, סאן מנחם, נטע לביא, עמרי גלזר ועוד...



מעל 400 ילדי המכללה שלבשו ירוק (אלכס הובר)

כל אחד מילדי המכללה לכדורגל קיבל גביע מתנה על סיום שנת פעילות מוצלחת. בנוסף, במהלך האימונים כל הילדים זכו לקבל גם ערכה עם תעודת סיום שנה ומיני חוברת עם פעילות המכללה במהלך כל השנה. מנהל המכללה לכדורגל, אבי גיסברג היה נרגש והודה לצוות המאמנים הנפלא של המכללה לכדורגל: מוטי מרדכי, מיידן שטיינברג, שרון מלכה, יחיאל שטרית ומיכאל אסייג ואף העניק להם גביעי הוקרה על העבודה המצויינת שעשו במהלך השנה.

גיסברג אמר לאחר האירוע: "היה טקס מרהיב, מפגן כוח ענק שלנו שמראה כמה פוטנציאל יש במכללה לכדורגל. מדובר באחד מבתי הספר הגדולים בארץ ואני גאה לעמוד בראשו עם צוות מאמנים מצוין, עמותת פרחי כרמיאל הנפלאה ומנכ"ל העמותה, פרדי לסרי שהוא אחד יחיד ומיוחד שדואג להכל".  

מנהל המכללה המשיך ואמר: "אנחנו כבר מתחילים לעבוד על השנה הבאה לתת לילדים שלנו את הכי טוב שיש, תודה לכל מי שהגיע. תודה גדולה למכבי חיפה על קשר הדוק ומצויין לצוות האימון הנפלא שלנו ולילדים הנהדרים שהם הכוח המניע".

ההרשמה תחל בשבועיים האחרונים של חודש אוגוסט. אל תחכו לרגע האחרון, הבטיחו מקום. ההרשמה לטרום ליגה כיתות (העולים ל ז-ח ) ז'-ח', נשארו מספר מקומות אחרונים בהחלט.

לפרטים נוספים ושאלות לגבי הרשמה: "המכללה לכדורגל כרמיאל בחסות מכבי חיפה" בפייסבוק, אתר "המכללה לכדורגל כרמיאל" שניתן למצוא ע"י חיפוש ב-Google.
אבי גיסברג - 0523-740923 ו-ליליה - 0528-981932



סיכום שנה בטקס מרהיב (אלכס הובר)



בוגרי המכללה מכניסים את צעירי המכללה (אלכס הובר)



אבי גיסברג. "תודה לילדים הנהדרים, הם הכוח המניע" (אלכס הובר)



אבי גיסברג יחד עם שמוליק חנין (אלכס הובר)