מכבי חיפה ממשיכה להתקדם טכנולוגית
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי חיפה ממשיכה להתקדם טכנולוגית
רביעי , 26/07/2017

מכבי חיפה ממשיכה להתקדם טכנולוגית

משתדרגים טכנולוגית: מכבי חיפה חוברת לחברת הספורט-טק פיזימקס . הטכנולוגיה של פיזימקס תספק לצוות המקצועי מידע על תבניות התנועה של כל שחקן – תמונת מצב של ביצועי השרירים שלו – תוך הבלטה של אלמנטים שעלולים לגרום לפציעה או להשפיע משמעותית על הביצועים במגרש. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן)

"בניית תכניות אימון המתבססות על מבנה השרירים ויכולות התנועה האישיות של כל שחקן היא הכרחית," אומר מאמן הכושר ערן שדו, אשר אחראי על תחום אימון הכושר של נבחרת הכדורגל של ישראל, "כשראיתי את הפתרון של פיזימקס, נדהמתי מהמהירות של תהליך הערכת השחקנים ומרמת הדיוק, העומק והחשיבות של הנתונים האישיים. אני פשוט לא רואה איך אפשר לעבוד ללא הנתונים האלה." 
 
הטכנולוגיה של פיזימקס תספק לצוות המקצועי של המועדון מידע על תבניות התנועה של כל שחקן – תמונת מצב של ביצועי השרירים שלו – תוך הבלטה של אלמנטים שעלולים לגרום לפציעה או להשפיע משמעותית על הביצועים במגרש. הידע משמש כבסיס לבניית תכניות אימונים מדויקות ויעילות יותר אשר יתמקדו בצרכים הספציפיים של כל שחקן. 
 
רם שלו, מייסד ומנכ"ל פיזימקס מסר: " מועדון מכבי חיפה מאמץ מגמה ברורה בתחום האימון הגופני - ניטור והכנה אופטימאלית של כל שחקן, בדגש על דיוק ואוביקטיביות של נתונים. השחקנים נהנים מהקדמה שהצוות המקצועי מוביל במועדון: ערן שדו, אורי הראל ותומר בסן, המיישמים גישה מקצועית ומנטליות מנצחת עם מעורבות מוערכת של הנהלת המועדון והמאמן: אסף בן דב, רפי אוסמו וגיא לוזון. צמרת הכדורגל בישראל צפופה והנתונים של פיזימקס מהווים בסיס חיוני לשחקנים באימון הגופני בכדי להציג יכולת מקסימלית, מה שיעניק להם יתרון על היריבות" 
 
השותפות עם מכבי חיפה היא צעד גדול נוסף במסע של פיזימקס להביא את בשורת האימון הגופני האישי המדויק לקבוצות ואתלטים. הטכנולוגיה הישראלית הייחודית של פיזימקס נבדקה ובשימוש צבא ארה"ב ומכללת מובילות כגון קונטיקט וצפון קרולינה, בנוסף למועדוני כדורגל וכדורסל מובילים בארה"ב ובישראל.
 

צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).