תודה לך גארי!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
תודה לך גארי!
שבת , 05/08/2017

תודה לך גארי!

הבלם, גארי קגלמאכר, עוזב את הקבוצה. הנשיא נעתר לבקשתו והשחקן טס לבלגיה לחתום בקורטריק בכפוף לבדיקות רפואיות. לוזון: ״גארי הוא מודל למחויבות שאפתנות ומקצוענות... אני באופן אישי מאחל לו את כל הצלחה שבעולם. הוא אדם מיוחד״. צילום: האתר הרשמי.

שחקן הקבוצה גארי קאגלמכר עוזב את הקבוצה. 
השחקן פנה מיוזמתו לנשיא המועדון יעקב שחר, למנכ"ל אסף בן דב וכמובן למאמן גיא לוזון בבקשה לשחרר אותו לקבוצה באירופה. מתוקף ההערכה הגדולה כלפי גארי כאדם וכשחקן הסכימו ראשי המועדון לנהל מו"מ מול קבוצת קורטריק הבלגית שחפצה בשירותיו. בתום מו"מ קצר בין שתי הקבוצות נמכר השחקן לקבוצה הבלגית.
 
 המאמן, גיא לוזון: "גארי הוא מודל למחויבות שאפתנות ומקצוענות. היו לנו לא מעט שיחות כנות ביחד ולא יכולתי להבטיח לו מקום של קבע בהרכב הפותח. גארי הוא לא מסוג השחקנים שמסוגלים לחיות בשלום עם עצמם ברגע שלא משחקים באופן קבוע, ולכן קיבל החלטה לעזוב ולהמשיך לתחנה הבאה. אני באופן אישי מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם הוא אדם מיוחד". 
 
מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "גארי הוא קודם אדם מדהים ושחקן נהדר. רצינו מאוד שיישאר אך לא יכולנו לסרב לבקשתו. אנחנו מודים לו על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה. תמיד יהיה לו בית חם איתנו פה בישראל".

תודה לך גארי! צילום: האתר הרשמי.